بانک‌ها با استفاده از بازاریابی محتوا چگونه می‌توانند مجددا اعتماد سازی کنند

بانکی دات آی آر: با بررسی نظرسنجی‌های مختلف مشخص شد که اگر بانک‌ها اطلاعات مفید و شفافی را در اختیار مشتریان قرار دهند مردم اعتماد بیشتری به انها خواهند داشت.مفید بودن و شفاف بودن اطلاعات دو عامل کلیدی در اعتمادسازی روابط بین بانک و مشتریان است.اگر این اطلاعات خیلی تبلیغاتی باشند مشتریان از آن روی‌گردان خواهند شد.
به گزارش بانکی دات آی آر: نحوه دسترسی بانک‌ها به مشتریان متفاوت است.اگرچه اکثر مردم به مطالب ذکر شده در وب‌سایت بانک‌ها اعتماد می‌کنند اما سایر شیوه‌های دسترسی هم مفید خواهد بود.
صداقت و درستی یکی از رموز موفقیت در بازاریابی محتوا است.این امر از سوی مصرف‌کنندگان و برندها بسیار مورد توجه است اما در صنعت بانکداری نقش مهمی ایفا می‌کند.سازمان‌هایی که صداقت و درستی شیوه عملکردشان است از دستیابی به اعتماد مشتریان بسیار منتفع خواهند شد.امروزه به کمک انواع فناوری‌های ارتباطی ،مردم اطلاعات گسترده‌ای دارند و مغایرت‌ها را سریع تشخیص می‌دهند.بانک‌ها می‌توانند با ارائه دلایلی در مورد مشکلات و ایرادهای کاری خود صادق باشند.وقتی با مقدار زیادی پول و آینده افراد سروکار داریم،هرگز و هرگز نباید سعی در فریب و اغفال افراد داشته باشیم.وقتی بانکی درباره نقاط ضعف خود با صداقت سخن بگوید ،مردم نیز انرا درک می‌کنند و به‌این‌ترتیب سایر مسائل نیز قابل‌قبول به نظر می‌رسند.هرچه باشد بانک‌ها باید در نهایت با صداقت با مشتریان خود وارد مذاکره شوند و این یعنی بانک تصدیق می‌کند فعالیت بانکداری نیز نوعی تجارت است و اشتباهات و نواقص نیز در ان وجود دارند.
درعین‌حال چنین صداقتی می‌تواند فوق‌العاده مثبت عمل کند.آنچه به نفع بانک تمام شود در نهایت به نفع مشتری تمام خواهد شد.شاید بهترین کار این است که بانک‌ها به اساس فعالیت خود توجه و رجوع کنند و به یاد بیاورند که اصلاً هدف از بانکداری چیست و فعالیت انها چه مزایایی می‌تواند داشته باشد.احتمالاً در این صورت می‌توانند حکایت واقعی درباره بانکداری را بیان کنند و مورد اعتماد واقع شوند.

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *