بانکی دات آی آر: تبلیغات در موتورهای جستجو شکل غالب رسانه ای برای بازاریابی مالی در سال ۲۰۱۵ است_مبلغ هنگفتی نزدیک به ۳.۴۰ میلیارد دلار که ۴۷.۳ از مجموعه مخارج تبلیغات دیجیتال صنایع فعال در امور خدمات مالی را تشکیل میدهد. بازاریابان الکترونیک برآورد میکنند که نگاره های دیجیتال با سهمی ۳.۰۲ میلیارد دلاری در تبلیغات مالی تا پیاین امسال دومین شیوه ی غالب در آگهی های خدمات مالی باشند.
رفتار مشتری دلیل عمده ی جذابیت تبلیغ در موتورجستجو برای بازاریابان مالی میباشد. یک برنامه یپژوهشی که در دسامبر ۲۰۱۴ از سوی Principal Financial Group بر روی کاربران آمریکایی انجام گرفت نشان داد که جستجو در وب، برای تحقیق راجع به کالا و خدماتی که موسسات مالی و شرکتهای بیمه ارائه میدهند، محبوب ترین کانال است.
در میان جستجوهای صورت گرفته، جستجو از طریق تلفن های هوشمند بالاترین میزان کلیک ها را خورده است، اما از حیث تغییر وضعیت از یک بازدیدکننده ی آگهی به یک استفاده کننده ی از خدمات، کاربران رایانه های میزی و تبلت ها شمار بیشتری داشته اند. یافته های این پژوهش، چالش های موجود برای بهینه سازی جستجوها در نمایشگرهای کوچکتر را بیش از پیش آشکار میسازند.
منبع: thefinancialbrand.com
مترجم: مهرداد دستورانی