بانک رفاه رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد

برای ششمین سال متوالی بر اساس طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای عمومی و دولتی در سال ۱۳۸۸، بانک رفاه در گروه بانکها و بیمه ها، توانست  رتبه اول رضایت مشتریان را کسب کند.

به گزارش  بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ بر اساس طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای عمومی و دولتی، که همه ساله توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری انجام می گیرد، بانک رفاه توانست در سال 88 و برای ششمین سال پیاپی رتبه نخست مشتری مداری در گروه بانک و بیمه و رتبه دوم بین پنجاه دستگاه اجرایی کشور را به خود اختصاص دهد .

گفتنی است میزان اعتماد، خوش بینی، نحوه اطلاع رسانی از جمله فاکتورهای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بوده که بانک رفاه توانسته شش سال متوالی رتبه اول این طرح را به خود اختصاص دهد.

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

۸۳۰ عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

گزارشی خواندنی از “عشق دوربین” انگلیسی + عکسهای جالب

۱۵ نکته ی جالب در مورد اینترنت که نمی دانید!

عکسهای جالب / کشف جدید ترین روش تهویه شرکت واحد

گزارشی از تنها هتل “بدون ستاره” در جهان + عکس

ریش داشته باشی، در صف بانک نمی‌ایستی!

گزارشی از وضعیت کار زنان در عربستان سعودی + عکسهای جالب

عکسهای جالب از استیو جابز ، مدیر اجرایی اپل

عکسهایی جالب از گشت ارشاد چین !

رقم حدودی دستمزد ۱۳ بازیگر مشهور سینمای ایران

کاریکاتورهایی جالب پیرامون تحریم ایران

آقای فوتبالیست ! لطفا فیس بوک خود را بروز نکنید!

گزارش تصویری / کور شدن یک دختر جوان دره راه آزادی

اقدام جالب پلیس سوئیس برای کاهش تصادفات + عکسهای جالب

گزارش تصویری/تفاوتهای ایستادن صف بانک در ایران و اروپا

تصویر جالب/ نحوه ایستادن یک هم وطن در بانک!

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *