اخیرا تبلیغی از بانک سینا روی آنتن صدا و سیما می رود که در آن از آهنگی که در مسابقات یوروویژن ۲۰۰۹ مقام نخست را کسب کرده است ، استفاده می شود.
به گزارش بانکی دات آی آر ، به نظر می رسد حتی سازمان ها و بانک های معتبر نیز ارزشی برای قانون کپی رایت قائل نیستند. این آهنگ که ساخته ی آلکساندر رایبک ، هنرمند نروژی است ، سال گذشته مقام نخست را در جشنواره موسیقی اروپا کسب کرد.
گفتنی است چندی پیش نیز سازمان ملی جوانان در آگهی خود از آهنگ my immortal کاری از گروه اوانسنس ، استفاده کرده بود.
حال باید دید آیا مسئولان بانک سینا می توانند پاسخگوی زیر پا گذاشتن حق مالکیت معنوی باشند یا خیر.