بانک سینا با طعم یورو ویژن ۲۰۰۹

اخیرا تبلیغی از بانک سینا روی آنتن صدا و سیما می رود که در آن از آهنگی که در مسابقات یوروویژن ۲۰۰۹ مقام نخست را کسب کرده است ، استفاده می شود.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، به نظر می رسد حتی سازمان ها و بانک های معتبر نیز ارزشی برای قانون کپی رایت قائل نیستند. این آهنگ که ساخته ی آلکساندر رایبک ، هنرمند نروژی است ، سال گذشته مقام نخست را در جشنواره موسیقی اروپا کسب کرد.

گفتنی است چندی پیش نیز سازمان ملی جوانان در آگهی خود از آهنگ my immortal کاری از گروه اوانسنس ، استفاده کرده بود.

حال باید دید آیا مسئولان بانک سینا می توانند پاسخگوی زیر پا گذاشتن حق مالکیت معنوی باشند یا خیر.

 

برای دریافت آهنگ رایبک روی لینک کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *