با توجه به شرایط خاص دریافت خدمات حضوری در دوران شیوع کرونا، فرایند انجام این نوع خدمات نیز در جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی متحول شده است. از جمله این تمهیدات میتوان به «سامانۀ نوبتدهی هوشمند بانک پاسارگاد» اشاره کرد که با استفاده از آن زمان انتظار در شعبههای بانکی کاهش یافته و مشتریان دیگر در شعبه منتظر نخواهند ماند.
مشتریان بانک پاسارگاد قبل از مراجعه به شعبه با بهرهگیری از سامانۀ نوبتدهی هوشمند این بانک میتوانند نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و براساس شماره دریافتی و مدت زمان باقیمانده تا نوبت، زمان خود را مدیریت کنند. در این صورت علاوه بر صرفهجویی در زمان، از تجمع در محیط بانک جلوگیری شده و امکان انتقال ویروس کاهش مییابد.
برای انجام این کار مراجعین محترم ابتدا باید کد شعبۀ بانک پاسارگاد موردنظر خود را از طریق پیامک به سرشمارۀ ۱۰۰۰۸۲۸۹ ارسال کنند. پس از لحظاتی، پیامکی حاوی شماره نوبت، تعداد افراد حاضر در صف شعبه و زمان تقریبی انتظار توسط سامانه برای متقاضی ارسال میشود. به اینترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات به شعبه مراجعه کنند.
همچنین درصورت نیاز به دریافت نوبت برای یک ساعت خاص، باید یک پیامک با فرمت ” کدشعبه.ساعت” به سرشماره مذکور ارسال کنید. به عنوان مثال؛ برای دریافت نوبت در ساعت ۱۰:۳۰ برای شعبه مرکزی بانک پاسارگاد با کد ۲۰۱، باید ۱۰:۳۰.۲۰۱ را ارسال فرمایید. در این حالت بهترین نوبت براساس ساعت مورد نظر به شما اختصاص داده میشود.
برای آگاهی از کد شعبههای بانک میتوانید از بانک اطلاعاتی موجود در نشانی bpi.ir/branches استفاده کنید.
گفتنی است مشتریان محترم بانک پاسارگاد میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی به شماره 82890-021 تماس حاصل فرمایند.