برای آنها که در گیر ودار یک انتخاب سخت هستند

 

بعد از اعلام نهایی نتایج آزمون سراسری این روزها نامه اعمال خیلی از داوطلبان کنکور را دستشان داده اند و به این ترتیب مسیر تازه ای پیش رویشان گشوده شده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، خیلی ها به آنچه می خواستند رسیده اند و نتیجه زحمات چند ساله شان را گرفته اند ،خیلی ها هم با نتیجه مواجه شدند که چندان دلخواهشان نیست.

 

قبول شدن در دانشگاه این روزها مثل قدیم یک رویای دست نیافتنی نیست و شانس افراد به شکل چشم گیری افزایش یافته  اگر رشته ای قبول شده اید که دوستش ندارید کمی بیشتر فکر کنید اصلا مهم نیست ثبت نام کرده اید یا نه آدم ها با تصمیم هایشان زندگی می کنند و باید جور تصمیم هایشان را بکشند.

اگر در مسیری قرار بگیرید که انتخاب خود شما و مورد علاقه تان است اگر شکست هم بخورید لا اقل این دلخوشی را دارید که سعی خودتان را کرده اید اما اگر به خاطر علاقه دیگران و لفظ آفرین و تشویق های سایرین کاری بکنید آنوقت است که دچار اشکال شده اید.

به قول آن آگهی خاطره انگیز”زندگی دکمه بازگشت ندارد”

آینده کاری و حتی زندگی اجتماعی و شخصی شما به شدت از این انتخاب تاثیر می پذیرد. شاید فقط مشکلات نظام آموزشی ، رکود ، تورم،تحریم و… باعث افزایش نرخ بیکاری و قرار گرفتن افراد در پست های غیر تخصصی شان نیست شاید خیلی ها به خاطر آن در جایگاه حقیقی شان نیستند که انتخاب درستی نداشته اند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *