برای دومین بار در سال جاری ؛ شرکت فورد قیمت محصولات خود را کاهش داد

شرکت فورد به علت ناکامی در جذب نمایشگاه های فروش خودرو ، مجبور شد باز هم قیمت محصولات خود را پایین تر بیاورد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ،  در سه ماه ی اول سال، شرکت فورد صاحب 6/13% بازار نمایشگاههای خودرو در آمریکا بود. مدیران اجرایی شرکت فورد این میزان را برای امسال  1/14% پیش بینی کرده اند.

پس از اینکه شرکت جنرال موتورز، طرح های تشویقی خود را در سه ماه ی نخست امسال به ۱۱%  افزایش داد، ارزش سهام شرکت فورد با کاهش روبرو شد. ارزش سهام این شرکت که تخفیف های خود را در سه ماه ی نخست امسال به 1/9% کاهش داد، از 8/16% به 2/16% رسید.

آلن مولالی، مدیرعامل شرکت فورد، که بر سودآوری در بازار سهام تاکید داشت، اعلام کرده است که این شرکت نظم قیمت گذاری خود را حفظ خواهد کرد.

گفتنی است شرکت فورد که سال گذشته ۵۶/۶ میلیارد دلار درآمد داشت، امسال نتوانست به اهداف تجاری خود در آمریکا و جهان دست یابد و تنها ۴۴% اهداف این شرکت در بازار جهانی و ۵۸% این اهداف در بازار آمریکا محقق شد.

شرکت فورد تا ماه اکتبر با فروش ۵/۱۴% خودروهای خود به مشتریان شخصی به هیچ یک از اهداف پیش بینی شده ی خود دست پیدا نکرد.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر

==================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *