به گزارش روابط عمومی بانک شهر، همزمان با پاسداشت سیزده سال محبوبیت، وفای به عهد و خودباوری در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی و با اشتراک گذاشتن حس شیرین با هم بودن، بانک شهر اقدام به برگزاری مسابقه ای از طریق صفحه اینستاگرام خود کرد که خوشبختانه این مهم با استقبال گسترده مشتریان و شهروندان در سراسر کشور مواجه شد.
در مراسم قرعهکشی این مسابقه که با حضور ناظران و مدیران ارشد بانک شهر به صورت زنده از صفحه مجازی بانک انجام شد، بیش از 245 هزار نفر شرکت کردند که به 13 نفر از منتخبان جایزه 13 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
این گزارش می افزاید، بانک شهر طی سال های اخیر همواره به عنوان بانکی محبوب در میان شهروندان و مشتریان، توانسته با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی ضمن معرفی صفحه اینستاگرام خود به عنوان پرتعدادترین دنبال کننده در میان بانک های دولتی و خصوصی؛ یک فضای تعاملی دو سویه را ایجاد و به معرفی دستاوردهایش بپردازد