بهترین کارفرمایان دولتی آمریکا

بانکی دات آی آر: کار برای دولت با بسیاری از مزایا مانند امنیت شغلی، دستمزدی رقابتی، مرخصی و تعطیلات بیشتر، و مزایای بیمه های درمانی سلامتی همراه است. در ژانویه ۲۰۱۵ در سرتاسر کشور، تقریبا ۲۱.۹ میلیون نفر در استخدام خدمات دولتی میباشند. کدام کارفرمایان بالاترین نمره را از این نیروی کار عظیم میگیرند؟
برای یافتن پاسخ این سوال، Forbes  و Statisca از 20000 کارگر آمریکایی مشغول به کار در شرکتهای بزرگ ایالات متحده، موسسات غیرانتفاعی، آژانسهای دولتی، و قسمتهای آمریکایی رستورانهای چندملیتی، این سوال را پرسیده اند که: در یک مقیاس 0 تا 10 چقدر احتمال دارد که کارفرمای خود را به شخص دیگری پیشنهاد کنید؟ پاسخهای آنها در فرمولبندی و تدوین فهرست بهترین کارفرمایان سال 2015 آمریکا نیز، مورد استفاده قرار گرفت.
اداره ی اتش نشانی شهر نیویورک بقا کسب نمره ی ۹.۲۵ از ۱۰ در صدر این فهرست قرار گرفت. مزایای آتش نشان بودن در نیویورک شامل، پوشش بیمه ی درمانی مادام العمر، تا ۴ هفته مرخصی باحقوق در سال، و دستمزدی رقابتی که در پنج سال نخست شغل بیش از دوبرابر میشود.. وزارت امور خارجه با نمره ی ۹.۱۳ ، و اداره ی جنگلها با کسب نمره ی ۸.۹۵ به ترتیب در رده های دوم و سوم این فهرست قرارمیگیرند.

منبع: Forbes

مترجم: مهرداد دستورانی

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *