بانکی دات آی آر: بانک ها و اتحادیه های اعتباری نیز میبایست به دیگر صنایع مانند خرده فروشی ها و رستوران ها که در آن مصرف کنندگان می توانند از ابزارهای موبایلی جهت زمانبندی و رزرو قرارهای ملاقات استفاده کنند، بپیوندند.
پرداختن به نیازهای مصرف کننده، برآوردن انتظارات
ابزارهای موبایلی زمانبندی قرار ملاقات، به موسسات مالی مانند اتحادیه ی اعتباری استار وان (Star one) در سانی ویل، کالیفرنیا (با 7.8 میلیارد دلار سرمایه و 94000 عضو) این امکان را میدهد که به بهینه سازی منبع استعداد خود، بپردازند. به این معنا که آگاهی داشتن از مجموعه ی مهارتها و دسترس پذیری هر یک از کارمندان، هماهنگی و اصلاحا جفت و جور کردن مشتریان آتی با کارکنان مطلوب در زمان مناسب را بسیار آسانتر خواهد کرد.
پس از حدود یکماه کار با یک ابزار موبایلی رزرو وقت ملاقات، ساندرا مویکس، نایب رییس خدمات شعب در استار وان، میگوید که اعضای بانک بطور فعال زمانبندی قرار ملاقات خود در شعبه بانک را از طریق دستگاه های تلفن همراه شان انجام میدهند.
وی می افزاید: “ما نه تنها خدمات مان را بهبود بخشیده ایم، بلکه نیازهای اعضا را نیز برطرف کرده ایم”؛ به گفته ی این مدیر مالی: “ما به آنها گوش میدهیم و آنچه که میخواهند را فراهم میکنیم – که این یعنی سهولت و راحتی بیشتر در کار”.
هدف اصلی استار وان از اپلیکیشن زمانبندی در موبایل، ارائه خدمات بهتر است، اما رهبری این اتحادیه ی اعتباری بخصوص بدنبال دانستن اینست که اعضا به چه نوع ملاقاتهایی بیشتر علاقه دارند. از منظر عملیاتی، این اتحادیه ی اعتباری بدنبال هماهنگی هرچه بیشتر کارکنان با تقاضاهای اعضا است؛ بویژه از زمانیکه فضای موجود در شعب به یکی از کانونهای اصلی توجه تبدیل شده است_بعبارتی میتوان گفت، افراد مناسب برای پرسنل بندی یک شعبه با مراجعه ی حضوری اندک چه کسانی هستند؟
از هنگامیکه استار وان استفاده از راهکارهای قرار ملاقات در بانکداری را اغاز نمود، این اتحادیه ی اعتباری دریافت که اعضا عمدتا برای بحث در مورد وام از این سرویس استفاده میکنند_70درصد از قرار ملاقاتهای ثبت شده از طریق سامانه به وامهای مسکن و دیگر انواع وامهای مصرف کنندگان، مربوط بود.
ادامه دارد…
برگرفته از thefinancialbrand
مترجم: مهرداد دستورانی