چند وقت پیش یک شرکت ایرانی بیلبوردهای سادهÂ وÂ خلاقانهای را در تهران نصبÂ کرده بود که از نظر سادگی و خلاقیت نکات جذاب داشت:
یک ایده جذاب برای جلب توجه ناخودآگاه مخاطبین:
یک علامت نوتیفیکیشن موبایلی در طراحی بیرونÂ از کادر بیلبورد قرار گرفته است که برای جلب توجه مخاطب به شدت موثر است. چرا که همه آدم ها ذهن ناخودآگاهاشان به دایرهÂ قرمزه نوتیفیکیشن با عدد ۱ که نشانÂ دهنده یک پیغام جدید است، حساس می باشند.
یک معرفی ساده:
شما وقتی وارد یک جمع جدید می شوید چه می گویید؟
سلام من امیرم کارم تولید مبلمان است
سلامÂ من مریمم کارشناس فروش هستم.
طراح این بیلبورد هم از همین شیوه در معرفی خود استفاده کرده است.
سلام من دیدارم!Â
نرم افزار فروش و ارتباط با مشتری
به سادهÂ ترین و صمیمی ترین شکل ممکن خودش را معرفیÂ کرده است.
قلابی هوشمندانه:
۱۵Â روز استفادهÂ رایگان یکÂ قلاب هوشمند برای جذب مشتریان برای امتحان نرمÂ افزار است. که باÂ علامت یک مهر تاییدÂ رویÂ بیلبورد زدهÂ شده است.
ارزش اصلی:
افزایش فروش ارزش اصلی این نرم افزار CRM است که آن را با فونت متفاوت در طراحی آورده است.
و شخص در همان اسکن اولیه زیر ۷ ثانیه به آن می رسد
خلاقیت و هوشمندی در طراحی پیغام هایÂ تبلیغاتی اثرگذاری شگرفی می تواند در تاثیرگذاری این تبلیغات داشته باشد.