یکی از دلایل این حجم از تبلیغات را می توان در تلاش بانک ها برای تشویق مردم به سمت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک جستجو کرد.
همچنین تبلیغات اینترنتی امکان ارتباط دو سویه میان بانک ها و مشتریان را فراهم می کند، به این ترتیب که بازخورد ارائه شده از سوی مشتریان می تواند به بانکدارها برای خدمات بهتر کمک کنددلیل دیگر این امر هم می تواند ناکارآمدی روش های سنتی بازاریابی باشد.
به یاد داشته باشید که تبلیغات اینترنتی خواب ندارند و در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز تنها با یک کلیک می توانند در برابر چشمان مخاطبان قرار گیرند.
این نوع تبلیغات غیر از اینکه تعطیلی بردار نیست، محدود به یک منقطه جغرافیایی هم نیست و همه مردم در سراسر دنیا می توانند با همان یک کلیک تبلیغ شما را ببینند.
قابلیت به روز رسانی و بهینه کردن تبلیغات در کمترین زمان و با حداقل هزینه از دیگر مزایایی است که تبلیغات اینترنتی را برتر از نوع سنتی آن می کند.
در کشور ما نیز فراگیر شدن هر چه بیشتر اینترنت در میان اقشار مختلف جامعه این نکته را یادآوردی می کند که تبلیغات صنایع مختلف در فضای مجازی بسیار تاثیرگذارتر از یک بیلبورد بزرگ در بهترین نقطه یک شهر بزرگ یا یک بروشور با توزیع گسترده است.
البته تاکید بر تبلیغات اینترنتی به مفهوم غافل شدن از تبلیغات میدانی نیست، بلکه منظور این است که این روزها کفه تبلیغات اینترنتی به نوع میدانی آن سنگینی می کند.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- حذف متقاضیان مسکن ویژه تهران در صورت عدم واریز ۴۰ میلیون
- پول مجازی روياي روزهاي بدون بانك مركزي
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز ۲۲تیر ۹۲
- ۷ دلیل عجیب برای افسردگی
- دختر ۱۴ ماهه اینترنتی ماشین خرید! + عکس
- توصیه های طلایی برای داشتن اشتیاق بیشتر در محل کار
- قدیمی ترین کلیسای جهان در ایران/ تصاویر
- مشتریان اپل وفادارتند یا سامسونگ؟!
- برندهای خودرو راهی چین شدند!
- ربات ها هم دارای حس لامسه می شوند
- شیوه جدید کلاهبرداری از دستگاه های پایانه فروش
- این دو بانک هیچوقت تحریم نشدند
- کاهش در صادرات نفت، با وجود افزایش در تولید
- اینطوری دگمه خشم را خاموش کنید
- هر ایرانی تاکنون چقدر یارانه گرفته است؟
- استخدام های روز- منتخب استخدام های هفته ۱۵ تا۲۱ تیر
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز ۲۰تیر ۹۲
- تعیین تکلیف نهایی سهامدارن بانک آرین