تاکید رئیس هیات مدیره بانک شهر بر پاسخگویی شایسته کارکنان به نیازهای مشتریان

رئیس هیات مدیره بانک شهر گفت: امروز یکی از نشانه های تحول در این بانک، پاسخگویی شایسته همکاران به نیازهای مشتریان در چارچوب ضوابط و مقررات است؛ که خوشبختانه این مهم را نیز می توان در افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات بانک مشاهده کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری نیروی انسانی توانمند را یکی از سرمایه‌های اصلی بانک شهر دانست و اظهار کرد: بانک مسیر تعالی را در تمامی حوزه های بانکی با برنامه و هدفمند طی می کند و امیدواریم در هفته های باقی مانده از سال، تمامی اهداف عالی بانک محقق شود.

طاهری با اشاره به عملکرد موفق بانک طی ۱۳ سال گذشته و محبوبیت آن در میان شهروندان، گفت: به همت و تلاش مدیران شایسته و با تکیه بر توان نیروی انسانی خلاق، توانمند و با انگیزه توانسته ایم در بسیاری از حوزه های بانکی عملکرد شایسته تقدیری از خود برجای گذاریم.

رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به لزوم پرورش نیروی کارآمد در بانک تصریح کرد: حضور نیروهای اثرگذار و ماندگار و برای تحقق اهداف بالادستی بسیار مؤثر است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از نشانه های تحول در بانک شهر، بزرگ شدن این بانک و پاسخگویی شایسته به نیازهای مشتریان بانکی است؛ این پاسخگویی مناسب را در نظرسنجی میان مشتریان می توان مشاهده کرد.

دکتر طاهری در ادامه با تاکید بر نقش گسترده این بانک در پیشرفت و آبادانی شهرهای مختلف و کمک به توسعه ظرفیت های مدیریت شهری برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان طی سال جاری، تصریح کرد: امروز به عنوان بانکی پیشرو در حوزه ارزی و با شبکه گسترده شعب در سراسر کشور، به عنوان یکی از حامیان اصلی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی به شمار می رویم.

رئیس هیات مدیره بانک شهر در پایان افزود: از تمامی همکاران به خصوص همکاران شعب می خواهم در روزهای پایانی سال با تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف عالی بانک از هیچ کوششی دریغ نورزند.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *