تبلت گلکسی S سامسونگ با طراحی متفاوت

 

تبلت های سری گلکسی S متعلق به سامسونگ دارای طراحی متفاوتی هستند این تبلت ها باریک، نازک، با عمر باتری طولانی و صفحه نمایش عالی تولید شدند.

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر رقابتی که برای تولید تبلت ها وجود دارد بیشتر به دلیل کاربرد آنهاست. بیشتر سامسونگ، اپل، سونی و مایکروسافت برای تولید تبلتها با یکدیگر رقابت میکنند و امسال هم سری جدید تبلت های گلکسی S توسط سامسونگ تولید شدند.
این تبلت ها در اندازه های ۸.۴ اینچی و ۱۰.۵ اینچی هستند. صفحه نمایش قدرتمند و البته باریک تر و نازک تر از انواع قبلی تبلت های سامسونگ با عمر باتری طولانی مدت حدود ۱۲ ساعت حفظ باتری تولید شدند.

 

ضخامت این تبلتها ۶.۶ میلی متر است علاوه بر اینکه سامسونگ از تکنولوژی اثر انگشت هم برای قفل کردن و باز کردن قفل صفحه نمایش استفاده نموده است. این تبلت ها فعلا قیمتی حدود ۴۰۰ دلار برای انواع ۸ اینچی و ۵۰۰ دلار برای انواع ۱۰ اینچی خود دارند.

تبلت گلکسی S به گونه ای شبیه به گوشی های هوشمند S5 نیز هست مخصوصا استفاده از پوشش پلاستیکی و وجود نقاط کوچک پشت قاب گوشی های هوشمند S5 از شباهت های تبلت و گوشی های هوشمند سامسونگ است.

رنگ تبلت های گلکسی S از تبلت های اپل روشن تر است و نوع 10 اینچی آن تقریبا هم وزن iPad های 9.7 اینچی است. هر دو تبلت گلکسی S سامسونگ دارای دوربین 2 و 8 مگا پیکسلی است که فلش LED هم دارد.

اسپیکرهای استریو در قسمت چپ و راست تبلت کیفیت صدای آن را افزایش داده است. رزولوشن صفحه نمایش هم ۱۶۰۰*۲۵۶۰ است. تغییر در ویژگی های ظاهری این تبلت مثل کوچکتر شدن جایگاه USB و تغییر در جایگاه دکمه های تبلت از جمله تغییرات و ویژگی های جدیدی است که در گلکسی S تبلتها میتوان دید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *