تسهیلات برآیند، مبتنی‌بر رفتار مالی

«برآیند» تسهیلاتی است که در مبالغ ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان، در قالب «اعتبار خرید» بر‌اساس موارد زیر به شما اعطا می‌شود و بازپرداخت آن طی اقساط ۶ و ۱۲ ماهه انجام می‌شود:
۱. تعداد سکه‌هایی که در وی‌کلاب یا همان باشگاه مشتریان ویپاد کسب کرده‌اید (هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی حساب در هر روز = ۱ سکه)
۲. نتیجه اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی در شبکه بانکی کشور )

ویژگی‌های تسهیلات برآیند


• تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تسهیلات برآیند بدون نیاز به ارائه هرگونه ضامن، وثیقه، چک و سفته و تنها بر‌اساس نتیجه اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی در شبکه بانکی کشور ) اعطا می‌شود.

• بدون شرط پلکانی
شما می‌توانید متناسب با تعداد سکه‌هایی که در وی‌کلاب کسب کرده‌اید (براساس میزان موجودی روزانه)، و براساس نتیجه اعتبارسنجی، هر یک از مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات برآیند را بدون شرط پلکانی دریافت کنید.

• بدون مراجعه حضوری
مراحل درخواست و دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات دیگر ویپاد به‌صورت کاملا آنلاین، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

نحوه دریافت سکه‌ وی‌کلاب

هر ۱۰۰ هزار تومان حداقل موجودی روزانه = ۱ سکه سکه باشگاهی

سکه وی‌کلاب در واقع امتیازی است که به‌ازای موجودی حساب روزانه خود دریافت می‌کنید. در پایان هر روز به‌صورت کاملا خودکار، کمترین میزان موجودی حساب بانکی شما در طول آن روز تعیین می‌شود و به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی، ۱ سکه به دارایی شما اضافه می‌شود.
توجه داشته باشید که بازه زمانی ۲۴ ساعته از ۱۲ شب یک روز تا ۱۲ شب روز بعد محاسبه می‌شود و طی این مدت، کم‌ترین میزان موجودی روزانه حساب شما برای محاسبه سکه در‌نظر گرفته می‌شود.
سکه‌های وی‌کلاب در بخش «وی‌کلاب» در اپلیکیشن ویپاد قابل مشاهده هستند.

نحوه استفاده از تسهیلات برآیند

فرصت استفاده از تسهیلات برآیند ۳۰ روز است. این تسهیلات در قالب اعتبار خرید اعطا می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید از تمامی فروشگاه‌های حضوری و آنلاین در سراسر کشور استفاده کنید. مدت‌زمان پرداخت اقساط این تسهیلات نیز ۶ و ۱۲ ماهه است.

نحوه بازپرداخت تسهیلات برآیند

بازپرداخت تسهیلات «برآیند» با‌توجه به تعداد سکه‌های وی‌کلاب شما (طبق جدول تعداد سکه‌ها و مبالغ تسهیلات برآیند)، طی اقساط ۶ یا ۱۲ ماهه معین می‌شود. پس‌از فرصت ۳۰ روزه استفاده از تسهیلات، دوره بازپرداخت شروع می‌شود و در روز ۳۵‌م از زمان دریافت تسهیلات، موعد پرداخت اولین قسط شما فرامی‌رسد.
امکان تسویه‌حساب بدهی تسهیلات «برآیند» به دو صورت «اقساطی» و «یکجا» فراهم شده‌ است:

• بازپرداخت به‌صورت اقساطی (چند ماهه): در بازپرداخت بدهی به‌صورت «اقساطی»، امکان پرداخت مبلغ اقساط به‌صورت ماهانه برای شما فراهم است. د‌رصورت تاخیر در پرداخت هر قسط، به‌ازای هر روز، ۶ درصدِ سالانه مبلغ قسط، به‌عنوان جریمه دیرکرد، به آن اضافه می‌شود. به بیان دیگر، مبلغ جریمه هرروز دیرکرد، معادل «مبلغ قسط» ضربدر ۶%، تقسیم‌بر ۳۶۵ روز است.
• بازپرداخت به‌صورت یکجا: در بازپرداخت به‌صورت یکجا، همان‌طور که از نامش پیداست، شما می‌توانید کل مبلغ اصل و فرع بدهی خود را در هرزمان از دوره بازپرداخت، به‌صورت یکجا تسویه کنید.

مبالغ اقساط تسهیلات برآیند

جزئیات بازپرداخت اقساطی تمامی مبالغ این تسهیلات، در جدول اقساط تسهیلات برآیند قابل مشاهده است.
در بازپرداخت بدهی به‌صورت «اقساطی»، لازم است که اقساط خود را به‌صورت ماهانه پرداخت کنید. د‌رصورت تاخیر در پرداخت هر قسط، به‌ازای هر روز، ۶ درصدِ سالانه مبلغ قسط، به‌عنوان جریمه دیرکرد، به آن اضافه می‌شود. به بیان دیگر، مبلغ جریمه هرروز دیرکرد، معادل «مبلغ قسط» ضربدر ۶%، تقسیم‌بر ۳۶۵ روز است.

مراحل دریافت تسهیلات برآیند

دریافت تسهیلات آنلاین برآیند بدون مراجعه حضوری و در چند مرحله ساده انجام می‌شود:

۱. دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد
ابتدا با مراجعه به وبسایت ویپاد، اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی ، بازار ، مایکت و سیب اپ، اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.
۲. افزایش موجودی حساب
سپس با افزایش موجودی حساب، به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز، ۱ سکه دریافت کنید.
۳. درخواست «تسهیلات برآیند»
در اپلیکیشن ویپاد، با مراجعه به بخش «تسهیلات»، وارد صفحه «تسهیلات برآیند» شده و درخواست تسهیلات خود را ثبت کنید.
۴. پرداخت کارمزد اعتبارسنجی
با پرداخت این کارمزد، فرایند اعتبارسنجی (شامل استعلام از شبکه بانکی ) برای شما انجام می‌شود که به‌طور معمول تنها یک دقیقه به‌طول می‌انجامد.
۵. انتخاب مبلغ تسهیلات
مبلغ مورد نظر خود را از میان مبالغی که بر‌اساس اعتبارسنجی به شما نمایش داده می‌شود، انتخاب کنید.
۶. انتخاب مدت بازپرداخت
با انتخاب مدت بازپرداخت (۶ تا ۱۲ ماهه)، تعداد اقساط خود را تعیین کنید.
۷. پرداخت سکه
سکه‌های مورد نیاز برای دریافت مبلغ تسهیلات موردنظر خود را پرداخت کنید.

پس‌از این مرحله، تسهیلات درخواستی برای شما فعال شده و می‌توانید از آن برای خرید از تمامی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 440

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *