بانکی دات آی آر: با رقابتی شدن فضای خدمات بانکی ؛ لزوم توجه به نحوه ارتباط با مشتری ، تبلیغات درست و امنیت بانکداری بیش از پیش اهمیت خود را نشان می دهد.
در دنیای امروز ، معتبرترین بانکها ، علاوه بر استفاده از شیوه های مرسوم تبلیغات مانند بنر ، تبلیغاتی محیطی و … روشهای نوینی را نیز برای جذب مشتری و ارتباط با مشتریان فعلی استفاده می کنند.
Citi Bank , Bank Of America , Barclays , HSBC ؛ بانکهایی هستند که از روش نوین تولید و انتشار محتوا Content Marketing به وسیله ی روابط عمومی Public Relations بهره می برند.
5 آیتم تاثیرگذار در این روش نوین بازاریابی و تبلیغات :
• تولید محتوا از خدمات بانکی
• انتشار محتوا به صورت مقاله های آموزشی و خبری در سایت های خبری معتبر
• تولید و انتشار محتوا در حوزه امنیت بانکداری
• استفاده از رسانه های مبتنی بر موبایل
• برگزاری کمپین های اجتماعی
در این طرح تلاش می کنیم دریچه جدیدی از تبلیغات را به روی شما باز کنیم ، دریچه ای که علی رغم کم هزینه بودن به نسبت سایر روشهای تبلیغاتی ، تاثیری به مراتب بیشتر در تجهیز منابع ، جذب و نگهداری مشتریان بانک خواهد داشت.
نشریه معتبر اقتصادی فوربس Forbes ، ضمن درج گزارشی ، نرخ بازگشت سرمایه ROI این روش نوین تبلیغاتی را بیشتر از تبلیغات محیطی و مستقیم ارزیابی می کند.
این روش جدید ، بازاریابی محتوا برای بانک نام دارد ، در این روش ما محتواهایی تولید کرده و آنها را در سایت بانکی و رسانه های معتبر اینترنتی انتشار می دهیم.
انتشار محتواهای تولید شده از سوی سایت بانکی صورت می پذیرد ، چرا که تاثیر آن بسیار بیشتر خواهد بود.
وقتی یک سایت مرجع در زمینه بانکی و اقتصادی ، یکی از خدمات بانک را معرفی می کند و این مطلب در سایتهای خبری معتبر ، منتشر می شود ، می توان تاثیری چند برابر را برای این نوع تبلیغات متصور شد ، این در حالی است که هزینه انجام شده برای چنین تبلیغی بسیار پایین تر از تبلیغات محیطی و سنتی است.
سایت بانکی با دارا بودن ماهانه بیش از 2 میلیون کاربر و 7 سال سابقه در حوزه اطلاع رسانی اقتصادی و بانکی و به عنوان یکی از معتبرترین پایگاههای اینترنتی برای کسب اطلاع کاربران در خصوص مسائل بانکی و اقتصادی است.
این سایت با داشتن خبرنامه 700 هزار عضوی و یدک کشیدن اعتماد کاربران ، بستری بسیار عالی و موقعیتی فوق العاده را برای آموزش در حوزه امنیت بانکداری الکترونیک و معرفی خدمات بانک ها داراست.
ما با استفاده از تجربیات گرانبهای خود در حوزه تولید محتوای آموزشی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی خواهیم کرد ؛ این محتواها در پنج دسته زیر تولید خواهد شد :
• معرفي خدمات الكترونیكي بانک
• انتشار محتواهای آموزشی و اطلاع رسانی خدمات جدید در رسانه های معتبر اینترنتی کشور ( عصرایران ، خبرآنلاین ، بانکی ، برترینها و … )
• اطلاع رسانی در خصوص امنیت بانكداري اينترنتي بانک
• خدمات ويژه بانک
برای اینکه شما هم کمپین تولید محتوا داشته باشید و بتوانید با این روش جدید ، خدمات بانکی خود را تبلیغ کنید ، با ما تماس بگیرید :
22353500