اداره کل بازرسی استان هرمزگان درراستای انجام وظایف قانونی و توسعه نظارت بردستگاههای مشمول بازرسی در استان و با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته ها و گرایش های : « عمران – ساختمان – راه سازی – معماری – حقوق – بیمه و بانکداری – حسابداری و حسابرسی – بودجه و برنامه ریزی – ارتباطات و فناوری اطلاعات – IT – اقتصاد و بازرگانی – پزشکی و پیراپزشکی – نفت و پتروشیمی – امور مالیاتی – بنادر و دریانوردی – مکانیک – برق و الکترونیک » از بین داوطلبان واجد شرایط ( شاغلین و مدیران بازنشسته ) بصورت : تمام وقت ، نیمه وقت ، پاره وقت اقدام به جذب می نماید .
شرایط جذب :
۱ – داوطلبان با مدرک تحصیلی دکتری با حداقل معدل 15 و یکسال سابقه کار تجربی
۲ – داوطلبان با مدرک تحصیلی فوق لیسانس با حداقل معدل 15 و 5 سال سابقه کار تجربی
۳ – فارغ التحصیلان و استعداد های برتر دانشگاهها با مدرک تحصیلی لیسانس و حداقل 5 سال سابقه کار تجربی
۴ – داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس با حداقل معدل 15 با 8 سال سابقه کار تجربی
۵ – مشمولان وظیفه عمومی ( امریه ای ) با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری ، مشروط به اینکه متاهل ، معاف ازرزم ، تحت پوشش کمیته امداد ، سازمان بهزیستی و یااز خانواده های ایثارگران باشند .
۶ – مدیران بازنشسته دستگاههای اجرایی ، که مدارک تحصیلی آنان متناسب با رشته های مورد نیاز باشد .
مدارک مورد نیاز :
تقاضای کتبی با ذکر رزومه کاری و میزان آشنایی با رایانه و نوع نرم افزاری که با آن آشنایی دارید ، تکمیل فرم ثبت نام، عکس ، تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و افراد تحت تکفل ، آخرین مدرک تحصیلی با ذکر معدل ، کارت ملی، کارت پایان خدمت ، گواهی و احکام رسمی سوابق ، آخرین حکم کارگزینی
تذکر ۱ – به درخواستهایی که فاقد شرایط 6 گانه فوق باشند و یا مدارک آنها ناقص باشد ترتیب اثر داده نمی شود .
تذکر ۲ – از داوطلبان واجد شرایط ، به مرور برای انجام مصاحبه اولیه دعوت بعمل می آید .
تذکر ۳ – داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از طریق لینک زیر دریافت و پس از تکمیل ، تقاضا و مدارک مورد نیاز را بصورت اسکن شده حد اکثر تا تاریخ20/ 9/90 به آدرس
<!–
var prefix = 'mailto:';
var suffix = '';
var attribs = '';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addy28876 = 'hormozgan.bazrasi' + '@';
addy28876 = addy28876 + '136' + '.' + 'ir';
document.write( '‘ );
document.write( addy28876 );
document.write( ” );
//–>
<!–
document.write( '‘ );
//–>
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
<!–
document.write( '’ );
//–>
ارسال نمایند . بدیهی است جذب نیروی مورد نیاز متناسب با نیازهای سازمانی ، شرایط و ضوابط کمیسیون جذب این اداره کل خواهد بود .
دانلود فرم و اطلاعات به صورت پی دی اف
شرایط جذب از نظر روابط عمومی اداره کل بازرسی استان هرمزگان:
شرایط و نحوه جذب و بکارگیری نیرو در اداره کل بازرسی استان هرمزگان اعلام شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان هرمزگان ، عباس مومن آبادی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل بازرسی استان هرمزگان گفت : اداره کل بازرسی استان هرمزگان در راستای تحقق قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور به منظور گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی و پیشگیری از تخلف و جرم ، ارتقای سلامت نظام اداری ، مقابله با فساد و توسعه فرهنگ قانون مداری و بهره گیری از توان علمی ، تخصصی و اطلاعاتی تشکل های غیردولتی و مردم نهاد و اشخاص حقیقی واجد شرایط و توسعه نظارت بر دستگاههای مشمول بازرسی دراستان از بین داوطلبان واجد شرایط شامل شاغلین و مدیران بازنشسته به صورت تمام وقت ، نیمه وقت و پاره وقت اقدام به جذب می نماید .
وی شرایط اصلی جذب و بکارگیری افراد را التزام به یکی از ادیان الهی نام برده شده در اصل ۱۳ قانون اساسی و برخورداری از حسن شهرت و عدم وابستگی به گروههای ضد انقلاب و غیر قانونی عنوان نمود.وی همچنین رشته ها و گرایش های مورد نیاز را عمران ، ساختمان ، راه سازی ، معماری ، حقوق ، بیمه و بانکداری ، حسابداری و حسابرسی ، بودجه و برنامه ریزی ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، IT ، اقتصاد و بازرگانی ، پزشکی و پیراپزشکی ، نفت و پتروشیمی ، امور مالیاتی ، بنادر و دریانوردی ، مکانیک ، برق و الکترونیک اعلام کرد .
وی با اشاره به دستور العمل ماده ۶۵ آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور یاد آور شد : بازرسان افتخاری به افرادی اطلاق می شود که به صورت داوطلب و بدون برقراری رابطه استخدامی با سازمان همکاری می نمایند و از میان روحانیون ، اعضای هیات علمی ، قضات ، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ، خبرنگاران ، اعضای تخصصی تشکل های غیردولتی و مردم نهاد و بازنشستگان انتخاب می شوند . مومن آبادی با اشاره به حدود اختیارات و تکالیف و همکاری بازرسان افتخاری اظهار داشت : جمع آوری اطلاعات و اخبار از دستگاههای مشمول بازرسی ، انجام نظارت نامحسوس در محدوده تعیین شده ، توجه دادن کارکنان و مدیران دستگاههای اجرایی به وظایف آنان ، ارائه پیشنهاد در موضوعات نظارت و بازرسی ، انجام مطالعات و بررسی های کارشناسی و مشاوره تخصصی با رعایت شئونات اسلامی و حرفه ای سازمان را از جمله اختیارات و تکالیف بازرسان افتخاری است .
به گفته مدیرکل بازرسی استان ، بازرسان افتخاری پس از تعیین حدود اختیارات و قلمرو موضوعی و محیطی و مشخص نمودن سطح همکاری آنان از جمله انعکاس نارسایی ها ، مشکلات ، دغدغه ها و انتظارات قانونی مردم ، نحوه پاسخگویی دستگاه ها به ارباب رجوع ، تضییع منابع مالی از جمله اموال عمومی و دولتی ، منابع طبیعی و محیط زیست ، گزارش فساد و سوء جریان اداری ، مالی و اقتصادی با این اداره کل همکاری خواهند کرد . وی همچنین مشخصات بازرسان افتخاری و گزارشهای دریافتی از آنها را محرمانه خواند و افزود : سازمان بازرسی متعهد به حفظ و عدم افشای آن است .
مشاور رئیس سازمان در ادامه به تشکل های غیردولتی و مردم نهاد اشاره کرد و گفت : این تشکل ها می توانند در تهیه گزارش، اظهار نظر و عضویت در کارگروههای تخصصی با سازمان همکاری داشته باشند.
وی تصریح کرد : این تشکل ها باید دارای مجوز فعالیت و منابع مالی قانونی و مشخص بوده و هیچ وابستگی به بیگانگان و گروههای غیر قانونی نداشته باشند.
این مقام مسئول در مورد شرائط داوطلبان اظهار داشت : داوطلبان با مدرک تحصیلی دکتری با حداقل معدل ۱۵ و یکسال سابقه کار تجربی ، داوطلبان با مدرک تحصیلی فوق لیسانس با حداقل معدل ۱۵ و ۵ سال سابقه کار اجرایی ، فارغ التحصیلان و استعدادهای برتر دانشگاه ها با مدرک تحصیلی لیسانس و حداقل ۵ سال سابقه کار تجربی ، داوطلبان با مدرک تحصیلی لیسانس و حداقل معدل ۱۵ با ۸ سال سابقه کار تجربی ، مشمولان وظیفه عمومی (امریه ای) با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری ، مشروط به اینکه متاهل ، معاف از رزم ، تحت پوشش کمیته امداد ، سازمان بهزیستی و یا خانواده ایثارگران ، مدیران بازنشسته دستگاههای اجرایی که مدرک تحصیلی آنان متناسب با رشته های مورد نیاز باشد می توانند برای همکاری با این اداره کل اقدام کنند .