در این نظرسنجی مهم که تا کنون بیش از ۵۵ هزار مشتری شبکه بانکی در آن شرکت کرده اند ، ۹ شاخص مهم تصویر سازمانی از دید مشتریان مورد بررسی قرار خواهد گرفت :
۱- تصویر سازمانی: تصویر سازمانی، مجموعه ای از عقاید، ایده ها و احساساتی است که عامه مردم نسبت به یک سازمان دارند.
۲- هویت سازمانی: هویت سازمانی به مجموعه ای از سمبل ها اتلاق می شود که در راستای انتقال ادراک ایده آل از سازمان به جامعه بیرونی طراحی و مدیریت می شوند.
۳- اعتبار: اعتبار، تخمین پایداری خصوصیات یک موجودیت (نظیر یک شرکت یا سازمان) در طی زمان است.
۴- محیط فیزیکی: محیط فیزیکی به ویژگی های ملموس فیزیکی اشاره دارد که بر شکل گیری تصویر سازمانی تاثیرگذارند. این خصوصیات شامل اتمسفر، دکوراسیون، نورپردازی، مبلمان و ظاهر ساختمان هاست.
۵- سطح خدمات: سطح خدمات به تنوع، نوآورانه بودن، سرعت ارائه خدمات و تناسب خدمات با نیازهای مشتریان اشاره دارد.
۶- ویژگی های پرسنل در ارتباط با مشتری: ویژگی های پرسنل در ارتباط با مشتری شامل ویژگی هایی نظیر رفتار دوستانه، رفتار مناسب، ظاهر آراسته،توجه به مشتری و شایستگی آن ها می باشد.
۷-ارتباطات: ارتباطات سازمانی به مجموعه ای از پیام ها اتلاق می شود که از جانب منابع رسمی و غیر رسمی و از کانال های متفاوت صادر می شوند و سازمان از طریق آن هویت خود را به مخاطبین و ذینفعان نمایان می سازد.
۸- ویژگی های فناورانه: ویژگی های تکنولوژیک به کارامدی و سهولت استفاده از فناوری به کار گرفته شده در سازمان اشاره دارد.
۹- وفاداری مشتریان: وفاداری به معنی رد کردن پیشنهادات رقابتی، مقاومت در مقابل تغییر عادات خرید و پایداری در ارتباط با یک سازمان است.
* همچنین عملکرد بانکها در راه اندازی و اطلاع رسانی رمز پویا نیز در قالب سه سوال ، از شرکت کنندگان پرسیده خواهد شد.
این نظرسنجی تا ۲۰ اسفند ادامه داشته و شرکت کنندگان به قید قرعه برنده یک خودروی ۲۰۶ و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی خواهد شد.
لینک شرکت در نظرسنجی بانک محبوب من