«خانه پارسیان» و باشگاه مشتریان بانک پارسیان راه‌اندازی شد

بانکی دات آی آر: مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران بانک و گروه مالی پارسیان از سامانه باشگاه مشتریان، سامانه پارس، خانه پارسیان، همراه بانک پارسیان، سامانه پرداخت مستقیم قبوض و خدمات ویژهرونمایی شد.

 

دکتر پرویزیان در این مراسم با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه به بانکداری الکترونیک و دیجیتال،گفت: بانک پارسیان همسو با تنوع نیازمندی‌های مشتریان و هم راستا با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا محصولات بروز و نوینی را در صنعت بانکداری به مشتریان خود ارایه داده است.

 

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان نیز با تاکید بر اینکه هم اکنون تکنولوژی در دنیا روز به روز در حال پیشرفت است، گفت: استفاده از ابزارها، اپلیکیشن ها و نرم افزارها در دنیا و ایران جا افتاده و توسعه یافته و  امروزه کودکان ما در حال کار و بازی با تبلتها هستند و نمی‌توان از آنها انتظار داشت در آینده برای کارها و امور بانکی خود به شعب بانک‌ها مراجعه کنند.

 

 

مهندس جعفری توسعه خدمات و ابزارهای بانکی به صورت سیار را ضروری دانست و افزود: ارائه خدمات راحت، امن، سریع و کار بر روی ایجاد شعبه‌های هوشمند از جمله مواردی است که در معاونت فناوری اطلاعات بانک پارسیان دنبال می‌شود.

 

 

وی به معرفی باشگاه مشتریان بانک پارسیان پرداخت و گفت: باشگاه مشتریان ابزاری برای ارتباط موثر مشتری با بانک در راستای ارتقاء وفاداری مشتری و ارائه خدمات نوین به مشتری است.

 

مهندس جعفری هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان را خلق مزیت‌هایی علاوه بر خدمات متعارف بانک به مشتریان وفادار و خوش حساب، ایجاد  تعامل دو جانبه و مستقیم با مشتریان، تشویق مشتریان جهت جمع‌آوری امتیاز و استفاده از خدمات خاص آن و تشویق مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی  برشمرد. باشگاه مشتریان بانک پارسیان قابلیت جذب مشتریان غیر پارسیانی را داشته و این مشتریان نیز می‌توانند از امتیازات این باشگاه بهره‌مند شوند. وی ارائه خدمات گروه مالی بانک پارسیان در باشگاه مشتریان را یک نقطه قوت در این باشگاه دانست.

 

وی به دیگر سامانه طراحی شده در بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: «سامانه پارس» یکی از منحصر‌به‌فردترین سامانه‌های طراحی شده در بانک پارسیان است. این سامانه بر روی فعالیت مشتریان ویژه تمرکز کرده و بر پایه مدیریت وجوه مشتریان طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: در این سامانه مشتری می‌تواند حساب‌های خود را دسته‌بندی کرده، ساختار سازمانی و کاربر خاص تعریف نموده و به هر شخص دسترسی مورد نظر را اعطا کند. انجام امور مربوط به چک و انواع گزارش‌های خاص این سامانه از نقاط قوت آن است که مشتری را تا حد زیادی از حضور در شعبه منفک می‌کند.

 

وی تاکید کرد: این سامانه میزان اعتماد و وابستگی مشتری به بانک را افزایش داده و هم اکنون بانک پارسیان این سامانه را برای ۴ مشتری بزرگ راه‌اندازی کرده است و 10 مشتری نیز در نوبت نصب این سامانه قرار دارند.

 

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان به محصول دیگر بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: «خانه پارسیا»” دیگر محصول بانک پارسیان است که منطبق بر استراتژی ساده‌سازی و ارائه خدمات راحت و سریع به مشتریان به صورت کاملا انحصاری طراحی شده است و به مشتری در گرفتن رمز از درگاه‌های غیر حضوری کمک می‌کند. این سامانه بر اساس اطلاعات قبلی که از مشتری در سیستم ثبت کرده پس از چک کردن شماره تلفن همراه، شماره کارت‌های ثبت شده، رمز دوم و تایید یک پروتکل از پیش تعیین شده به مشتری رمز درگاه‌های غیر حضوری اینترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک را واگذار می‌کند.

 

وی همچنین درادامه نیز به تشریح محصولات جدید دیگر همچون؛ نسخه جدید همراه بانک پارسیان، سامانه پرداخت مستقیم قبوض، انتخاب اسکناس در خودپردازها، خدمات ویژه و  سامانه پردازش ابری بانک پارسیان پرداخت.

 

منبع: روابط عمومی بانک پارسیان

 

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *