دسترسی مجدد به مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه کارگران برقرار شد

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دسترسی مجدد مشتریان به مرکز ارتباط با مشتریان این بانک فراهم شده و مشتریان می توانند خدمات خود را دریافت کنند.

گفتنی است به منظور ارتقای سرورهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه(فراد)،ارتباط با مرکز یاد شده و سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان روز سه شنبه دهم تیر ماه سالجاری طی ساعاتی با قطعی موقت همراه بود که با ارتقای سرورها و زیر ساخت ها، این مرکز هم اکنون آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *