مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار میرود.
سازمانها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری میتواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمانها برخی روشهایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود میدهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد.
هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که اینها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژیهای مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم میگیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده میشود.
CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمند تر از طریق ارتباطی یاد گیرنده میباشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- شناسایی باند فساد مالی در بانک مرکزی
- وقتی بانک ایران زمین استخدامش را پس می گیرد
- هکرها دست از سر سونی برنمی دارند!
- برای تو که آزاد شدی ولی آباد نشدی !
- باز هم چین اول شد!
- بدشانس ترین گردشگران دنیا + عکس
- اعتراض به نحوه استخدام بانک پاسارگاد+جوابیه این بانک
- آخرین روش بانک ها برای دور زدن بانک مرکزی
- یاهو، دستی به سرو روی ایمیلش می کشد
- هجوم غیرمنتظره بانک ها برای خرید طلا !
- پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری یکم سامان
- راه را باز کنید؛ یوآن وارد می شود
- نمایندگی سایپا در زاهدان کلاهبردار از آب درآمد
- ۶ فن موثر برای جذب مشتری در قالب پرسش و پاسخ
- کلاهی که برسر تولیدکنندگان نفت میرود
- ۱۰ شرکت نرم افزاری برتر دنیا + عکس
- جنگجویی به نام سپیده …
- روبرو شدن با دشمن های درونی
- استخدام يك شركت دارويي بين المللي
- استخدام کارشناس فروش در شركت بازرگاني در زمينه فروش ماشين آلات صنعتي
- دعوت به همکاری یک شرکت برای دفتر تهران
- دعوت به همکاری مجتمع خدمات کارگزاری بیمه
- دعوت به همكاري شركتي با فعاليت در حوزه نفت و گاز و پتروشيمي در جزيره كيش و تهران
- دعوت به همكاري يك شركت توليدي فعال در زمينه بسته بندي
- استخدام مسئول واحد R&D در شرکت بیسکوییت گرجی
- استخدام کارشناسان میکروبیولوژی و بازرگانی دریک شرکت داروسازی
- استخدام در شرکت تهران نیک آوا
- استخدام رییس حسابداری در یک شرکت بازرگانی
- فواید کار تیمی در سازمانهای امروزی
- دعوت به همکاری در یک پروژه ی انبوه سازی در قم با سوابق کاری بالا
- فواید کار تیمی در سازمانهای امروزی
- استخدام شركت رنگسازي
- عجایب آزمون استخدامی بانک امین ایرانیان!
- ۹ روش برای بالا بردن کارایی کسب و کارهای خانگی
- استخدام كارشناس مهندسي فروش
► دعوت به همكاري يك شركت پيمانكاري فعال در اجراي پروژه هاي نفتي و نيروگاهي شماره ۲
دعوت به همكاري يك شركت پيمانكاري فعال در اجراي پروژه هاي نفتي و نيروگاهي شماره ۱ ◄