مدرن ترین شیوه تبلیغ در ایران!!+تصویر

 

با افزایش تعداد مجموعه های مالی و بیمه ای کشور اهمیت تبلیغات جهت جذب مشتریان برای آنها به شدت افزایش یافته است. ازاین رو تمامی افرادی که در این عرصه ها وارد می شوند تلاش می کنند به هر شکل ممکن تعداد بیشتری از افراد را به خود جلب کنند و از این رو دست به ابتکار می زنند!

بیمه توسعه در این راستا شیوه جدیدی!! را برگزیده و بدین ترتیب محل های تبلیغات خود را علامت گذاری کرده تا با سایر رقبا اشتباه گرفته نشود.

شاید هم خاطره صف های طولانی شیر  یارانه ای بر ذهن مسئولین اداره تبلیغات این مجموعه به شدت تاثیر گذاشته و تصور کرده اند تعدد رقبا سبب شده در صورت نگذاشن نشان و علامتی از خودشان محل های تبلیغاتشان اشغال شود.

آخرین استخدام ها :

بانک سوالات آزمون های استخدامی + پاسخ

استخدام بزرگ قوه قضاییه – سراسر کشور

استخدام شهرداری ها در چند استان

استخدام سراسری شرکت میکرو موج

استخدام پرداخت الکترونیک پاسارگاد

استخدام شرکت رایانمهر

استخدام سراسری شرکت بهران

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *