بانکی دات آی آر: مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران به شماره تماس 4322 – 021 با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور و در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، فعالیت خود را آغاز کرد.
این مرکز جهت مکانیزه نمودن کانالهای ارتباطی مشتریان بانک و به عنوان یک نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات بر حسب درخواست مشتری راهاندازی شده است.
مرکز ارتباط مشتریان با استفاده از تکنولوژی روز و فن آوریهای رایانهای، تلفن و نمابر بصورت گویا در خدمت مشتریان است و مراجعین در تماس با این مرکز میتوانند پاسخ سوالات خود را در زمینههای خدمات بانکی دریافت کنند.
ارتقا سطح خدمترسانی مطابق با خواستههای مشتری، حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایند اطلاعرسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارائه مشاوره بانکی از جمله اهداف راهاندازی مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران است.
اطلاع رسانی درخصوص انواع حسابها، خدمات و تسهیلات در شبکه بانک قرضالحسنه مهر ایران بر اساس آخرین دستورالعملها و قوانین صادره؛ پیگیری مشکلات بانکی، ارباب رجوع و مشتریان تا حصول اطمینان از رفع مشکل؛ ارائه اطلاعات کلیه شعب و واحدهای ستادی بانک در سراسر کشور؛ دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها و شکایتهای مردمی و ارائه پاسخ لازم در سریعترین زمان ممکن از جمله خدمات قابل ارائه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک است.
شایان ذکر است، با توجه به آغاز اجرای «طرح پیوند مهر ایران»، مشتریان و مراجعین بانک قرضالحسنه مهر ایران در سراسر کشور میتوانند با استفاده از شماره تلفن 4322 – 021 و فشردن کلید 8 از جزئیات کامل این طرح اطلاع یابند.
منبع: روابط عمومی بانک قرضالحسنه مهر