حدود ۵.۵ میلیون خانواده در آمریکا کسب و کار خانوادگی دارند و تقریبا ۱/۳ آنها را زوج ها تشکیل میدهند. این همکاری ها باعث میشود که کسب و کار موفق تر باشد و مشکلات و چالش های کاری راحت تر حل شود و کار دلسوزانه تر انجام شود اما افراد برای راه اندازی یک کسب و کار خانوادگی چه مزیت هایی دارد؟ گروه خبری بانکی دات آی آر مهمترین چیزهایی را که برای شروع یک کسب و کار خانوادگی به آن نیاز دارید را به شما معرفی میکند.
۱-بلند همتی، سازگاری و هدف:
این ۳ فاکتور مهم در اصل باعث میشوند که یک کسب و کار به خوبی مدیریت شود وقتی که همت برای کار زیاد باشد و افراد با یکدیگر تناسب و سازگاری داشته باشند کمتر مشکلات کاری به وجود می آیند و اما هدف که از همه مهمتر است؛ تقریبا هیچ تیم کاری بدون هدف تشکیل نشده است هر روز باید اهدافمان را مرور کنیم. شور و اشتیاقی که برای انجام کار داریم نشان از همت بلند ما دارد و حتما هم باید همت ما با دیگر اعضای خانواده به یک اندازه باشد تا کار به خوبی پیش برود. چون اگر یک نفر تلاش کند و دیگران فقط نظاره گر باشند تیم کاری موفق نخواهد بود.
۲-اعتماد و احترام:
احترام گذاشتن به مهارت های یکدیگر و مهمتر از آن احترام به شخصیت اعضای تیم کاری بسیار مهم است بنابراین اعضای خانواده وقتی در نهایت احترام به یکدیگر کسب و کاری را شروع میکنند موفق تر خواهند بود. اعضای یک خانواده با توجه به شناختی که نسبت به هم دارند اعتماد بیشتری هم نسبت به یکدیگر خواهند داشت چون این اعتماد خیال اعضای تیم را بابت درست پیش رفتن کار و میزان سود و ضرر آسوده خواهد نمود بنابراین این مهمترین ویژگی ای است که یک تیم کاری تشکیل شده از اعضای خانواده میتواند بیش از هر تیم کاری دیگری از آن بهرمند شود.
۳-خوش خلقی:
مهمترین مزیتی که کار با اعضای خانواده میتواند داشته باشد خوش خلقی است چون طبیعتاً ساعاتی که با اعضای خانواده هستیم بیشتر از ساعاتی که با کارمندان رسمی هستیم میتوانیم بخندیم و شاد باشیم بنابراین یک تیم کاری که از اعضای خانواده تشکیل شده باشد اوقات و ساعات لذت بخش تری خواهد داشت.
۴- توجه و مراقبت:
اعضای یک خانواده بیشتر با خصوصیات اخلاقی یکدیگر آشنا هستند، بیشتر یکدیگر را درک میکنند و فداکاری که نسبت به یکدیگر دارند بیشتر است. چون اعضای یک خانواده به یکدیگر توجه میکنند به یکدیگر مهر میورزند و از بودن با یکدیگر لذت میبرند بنابراین بهتر میتوانند با یکدیگر همکاری کنند.
۵-صداقت و مدیریت مشکلات:
تیم کار که از اعضای خانواده تشکیل شده باشد هم با مشکلات و چالش های فراوان در کار موجه میشود اما چون اعضای یک خانواده تعامل بیشتری با یکدیگر دارند این مشکلات راح تر حل خواهند شد در واقع این تیم راحت تر از پس مشکلات بر میآید و سریعتر آنها را حل میکند چون اعضای خانواده طبیعتاً دلسوزی بیشتری نسبت به یکدیگر دارند بنابراین تلاش میکنند که هرچه سریعتر مشکلات و چالش را حل و فصل کنند.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- شرایط دریافت هدیه ازدواج تامین اجتماعی
- تدبیر پلیس برای تحصیلکرده هایبیکار
- افزایش سقف جوایز سپردههای قرضالحسنه
- دلیل حذف کارگران از سبد جدیدکالا
- ۳ راهکار بانک مرکزی برای تامین منابع بانکها
- طرح لیزینگ مسکن آب رفت؟
- استخدام های روز- ۲۰ خرداد ۹۳
- سفر کنید آیپاد هم ببرید!
- خرید کالاهای خارجی مشابه ساخت داخل ممنوع شد
- هزینه یک تاتو چند؟
- یارانه خرداد فرداشب در حساب خانوارهاست
- کوچکترین آپارتمانهای تهران چند؟
- با همکاری که از شما متنفر است چگونه رفتار کنید؟