رونمایی Amazon از fire phone

 

جف بزوس مدیر عامل شرکت Amazon اعلام کرده است که با رونمایی fire phone محصول این شرکت گام بزرگی را در زمینه ی تجارت گوشی های هوشمند برداشته است این محصول جدید برای طرفداران Amazon سورپرایز بسیار بزرگی خواهد بود.

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر تیزرهای ویدئویی و تبلیغاتی این محصول تقریبا ۵۰ ثانیه بیشتر نیست و در اکثر فروشگاه های اینترنتی آنلاین و از جمله وب سایت Amazon توجه کاربران زیادی را به خود جلب نموده است.

 

محصول جدید Amazon صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد همراه با مموری 25 گیگا بایتی و پردازنده ی 4 هسته ای با سرعت 2.2 گیگا هرتز. دوربین این گوشی هوشمند 13 مگا پیکسل است و البته قادر به ایجاد تصاویر با دوربین 3 بعدی نیز هست.

بزوس در رونمایی fire phone از یک اپ جدید به نام firefly نیز خبر داده که گوشی هوشمند میتواند با استفاده از این اپ تصاویر کتاب های مختلف، دیویدی ها و… با وجود بارکد آنها تشخیص دهد و به خوبی کاربر میتواند با استفاده از این اپ از محصول مورد نظرش اطلاعات پیدا کرده و آن را خریداری نماید.

بزوس همچنین اضافه میکند که این اپ قادر است تا ۱۰۰ میلیون آیتم مختلف در زمینه ی بارکد محصولات و تصاویر آنها به کاربران خدماتی را ارائه دهد. در حال حاضر قیمت fire phone تقریبا حدود 199 دلار است البته طرفداران محصولات Amazon میتوانند این گوشی هوشمند جدید را سفارش دهند و تا ورود این محصول به بازار یعنی تا 25 جولای منتظر بمانند.

شرکت Amazon علاوه بر فعالیت در زمینه ی موسیقی، تولید اپ های متنوع و جذاب و البته گوشی های هوشمند طرفداران زیادی دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *