بانکی دات آی آر: با راهاندازی سامانه «بانکداری مجازی» بانک تجارت، دسترسی یکپارچه به کلیه خدمات الکترونیک و بخش مهمی از خدمات شعبهای برای مشتریان این بانک فراهم شده است.
در آئین رونمایی از این خدمت، اکبری نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به اینکه معرفی «بانکداری مجازی» در راستای برنامههای راهبردی بانک تجارت برای توسعه محصولات نوین بانکی با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان صورت می گیرد اظهار داشت: بانکداری مجازی مشتریان را قادر میسازد تا علاوه بر دسترسی یکپارچه و آسان به خدمات بانکداری آنلاین، به بسیاری از خدمات شعبهای بانک تجارت همچون افتتاح انواع حساب بانکی، درخواست تسهیلات، خرید ارز دانشجویی، تایید اصالت ضمانتنامه، درخواست گواهی حساب لاتین و درخواست صدور دسته چک نیز بصورت غیرحضوری دسترسی پیدا کنند.
در ادامه این مراسم حق وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت نیز با بیان اینکه موتور پیشران بانکداری مجازی، بخش فناوری اطلاعات بانک تجارت است گفت: در بانکداری امروز تنها از طریق توسعه و ارتقاء مستمر خدمات بر مبنای نیازهای مشتریان است که میتوان مدل کسب و کار بانک را بهبود بخشید.
وی تاکید کرد: همزمان با تمرکز جدی بر ایجاد و توسعه Corebanking، طبق برنامهریزیهای صورت گرفته تا اردیبهشت ماه سال96 از هشت محصول دیگر برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان رونمایی خواهد شد.
گفتنی است بانک تجارت طی هفته های اخیر نیز از دو خدمت الکترونیک «تجارت پی»، در حوزه پرداختهای خرد با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (QR) و «سبزپرداز» در حوزه مدیریت موبایلی پرداخت قبوض رونمایی کرده است. هموطنان گرامی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات به پایگاه اطلاعرسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.
منبع: روابط عمومی بانک تجارت