سه مهارتی که همه کارجوها باید داشته باشند

این روزها درفضای جستجو برای کار و شغل مناسب یک رقابت سخت و بزرگ وجود دارد؛ رقابتی که مثل همه نمونه های دیگرش صلاحیت دارها ساده تر می توانند در آن پیروز شوند.

به گزارش بانکی دات آی آر، برای برنده شدن در رقابت بزرگ یافتن شغل مناسب باید یک سری مهارت ها را دانست.

برخی از این مهارت ها ظاهری بی اهمیت و پیش پا افتاده دارند اما در واقع اصل، بنیاد و خمیره کار را تشکیل می دهند. این سه مهارت از قرار زیر هستند:

۱. توانایی برقراری ارتباط با دیگران

فرقی نمی کند از این توانایی بخواهید در چه سطحی استفاده کنید. چه صرفا برای برقراری ارتباط با همکارانتان باشد و چه بخواهید آدم های مهم را مخاطب صحبت خود قرار دهید، باید توان برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشید تا دیگران جذب شما شوند.

 

۲. سردرآوردن از فناوری های روز

فناوری های روز در این دوره و زمانه عصای دست همه کارهای هستند و اگر نباشند کارها یا راه نمی افتند یا در خوشبینانه ترین حالت ممکن به سختی چرخشان می چرخد.

باید و باید و باید مهارت های اولیه ی کامپیوتر و اینترنت و در سطحی بالاتر نرم افزارهای مورد نیاز رشته تان را بدانید تا مدرکتان خریدار داشته باشد.

 

۳. قدرت تجزیه و تحلیل

توانایی تجزیه و تحلیل داده هایی که دارید و نتیجه گیری از آنها می تواند به کار پیدا کردن و در ادامه پیشرفت کاری شما کمک کند. در واقع قدرت تحلیل داشتن یعنی به سادگی از کنار همه چیز نگذشتن.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *