سیبی که گوگل را هم پشت سر گذاشت

تازه ترین گزارش آژانس برندهای جهانی میل وارد برون نشان می دهد که شرکت اپل با پیشی گرفتن از گوگل به عنوان ارزشمندترین برند جهان انتخاب شده و به سلطه ی ۴ ساله این رهبر بلامنازع جستجوی اینترنتی پایان داده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، ارزش برند سازنده برندهای آی فون و آی پد هم اکنون ۱۵۳ میلیارد دلار است که این رقم تقریبا معادل نصف مبلغ بازار سرمایه اپل است.

.اپل با تولید کالا های مصرفی پرطرفدار در سال گذشته، توانست شرکت مایکروسافت را پشت سر بگذارد و عنوان ارزشمندترین شرکت در حوزه تکنولوژی را از آن خود کند

 

 

به گفته یک کارشناس تکنولوژی، دقت بالا در جزئیات و عرضه  ابزارها در محیط های سازمانی، باعث شد اپل از دیگر شرکت های رقیب خود متمایز شود.

این شرکت در قیمت گذاری ها هوشمندانه عمل کرد و همانند برندهای لوکس مدل های خود را قیمت گذاری کرد. برندهای لوکس معمولا طوری مدل های خود را قیمت گذاری می کنند که هر چه قیمت کالا بالاتر باشد، استقبال از آن نیز بیشتر خواهد بود.

از ۱۰ برند برتر امسال، شش برند از شرکت های تکنولوژی و تله کام هستند. بعد از اپل و گوگل، شرکت IBM رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. شرکت های مایکروسافت، AT&T و موبایل چین نیز به ترتیب در رده های پنجم، هفتم و نهم هستند.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *