شبکه های اجتماعی این روزها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی کسانی هستند که به نوعی با اینترنت و فضای وب سر و کار دارند.
به گزارش بانکی دات آی آر، کمتر کسی را می توان یافت که با اینترنت آشنا باشد و عضو دست کم یک شبکه اجتماعی نباشد.
از طرفی دیگر کاربران شبکه های اجتماعی برای استفاده از امکانات این پایگاه های اجتماعی هزینه ای به آنها پرداخت نمی کنند و استفاده از این شبکه ها برایشان رایگان تمام می شود.
حق دارید سوال برایتان پیش بیاید که پس شبکه های اجتماعی چگونه از پس هزینه هایشان برمی آیند. پاسخ این سوال ساده است: تبلیغات.
سیستم های عریض و طویل و معظم تبلیغات در اینگونه شبکه هاست که شریان های حیاتی شان را زنده نگه می دارد و حتی روز به روز به مال و منالشان هم اضافه می کند.
در گزارش پیش رو سری زدیم به توئیتر و می خواهیم از سیستم تبلیغات در این شبکه اجتماعی برایتان صحبت کنیم.
توئیتر چیست؟!
آنچنان که گفته شد، توئیتر یک شبکه اجتماعی و وبسایت میکرو بلاگینگ است که به افراد مختلف درسراسر دنیا کمک می کند تا نظرات و دیدگاه هایشان را با سایرین به اشتراک بگذارند و با پدیده هایی ارتباط برقرار کنند که به آنها علاقه دارند.
توئیتر نه تنها به به افراد برای ارتباط با یکدیگر کمک می کند، بلکه فضایی پویا برای به اشتراک گذاری مطالب و اطلاعات مفید را در قالب توئیت های ۱۴۰ کاراکتری فراهم می کند.
همه افراد امکان خواندن، نوشتن یا به اشتراک گذاشتن توتیت دیگران را دارند و هر نفر می تواند فالوئرهایی را برای خود در این شبکه اجتماعی داشته باشد.
آنچه گفته شد دلایلی قوی برای پیوستن میلیون ها نفر از سراسر جهان به توئیتر است. طبق آخرین آمار هم اکنون ۵۰۰ میلیون نفر عضو توئیتر هستند و این یعنی از ابزار تبلیغات می توان به بهترین شکل ممکن در این شبکه اجتماعی استفاده کرد.
تبلیغات درتوئتیر به چه شکی است؟!
در آوریل سال ۲۰۱۰ توئیتر برنامه خود برای تبلیغات شرکت ها و کسب و کارها را ارائه کرد که بر اساس آن شرکت ها و سازمان ها می توانند با خرید “توئیت های تبلیغی” خود را در این شبکه اجتماعی تبلیغ کنند.
این توئیت ها در نتایج جستجوی توئیتر به نمایش در می آیند.
تبلیغات توئیتر دارای سه المان تبلیغات قیمت هر کلیک، نمایش و شبکه اجتماعی هستند که همگی ۱۰ کاراکتر یا کمتر از ۱۴۰ کاراکتر دارند.
توئیتر دارای سه محصول تبلیغاتی است:
۱. توتیت های تبلیغی
این نوع تبلیغات، آنچنان که از نامش پیداست، برای پیام های تبلیغاتی استفاده می شود که برجسته شده و برای بسیاری از کاربران به نمایش در می آیند.
توئیت های تبلیغی در تایم لاین توئیتر و همراه با توئیت های کاملا رایگان اعضا به نمایش در می آید.
۲. حساب های تبلیغی
این نوع تبلیغات براساس فالوئرها و آنچه آنها پیگیری می کنند و نیز نتایج جستجو در توئیتر هستند و در واقع تخصصی تر به موضوع نگاه شده است. اکانت های توئیتر می توانند آنها را در این برنامه تبلیغی توئیتر بگنجانند.
این نوع تبلیغات در توئیتر بیشتر نشان داده می شود که کمک می کند تا تعداد بیشتری آن را بازدید کنند.
۳. روندهای تبلیغاتی
روندهای تبلیغاتی، همان نماد پیشوندی هشتگ هستند که یکی از تگ های ابرداده ها محسوب می شود و مخاطب را به مسیر خاص هدایت می کند.
این نوع تبلیغات در کنار توئیت های کاربران دیده می شود.
سارا گلچین
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- کوچکترین زن و بزرگترین پای دنیا در کنار هم! + عکس
- در قاب تصویر/ شب های بوداپست، نورانی و دیدنی
- کاربران اندروید، مراقب باشید!
- سیستم بانکی چین تا کجا دوام می آورد؟!
- مفهوم عرضه پول در علم اقتصاد کلان
- ساعت کار بانک ها در ماه مبارک رمضان
- اعدام تعلیقی سزای وزیر رشوه خوار چینی
- Galaxy SIII منفجر شد+تصاویر
- روستایی غرق در جواهر + تصاویر
- سود میلیارد تومانی فوتبالیستها از واردات خودرو
- استخدام های روز- ۱۸ تیر ۹۲
- طنز/ عشق میاد، همین روزها خیلی زود…
- نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری ۱۸ تیر ۹۲
- گزارش بلومبرگ از تقویت ارزش ریال
- جزئیات نرخ قبر در بهشت زهرا
- اعلام دلایل گرانی شیر
- جرایم سنگین اتحادیه اروپا برای تخلفات سایبری
- یارانه ۴۵۵۰۰تومانی تیرماه روز شنبه واریز میشود
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز ۱۸تیر ۹۲
- در قاب تصویر/ گاوبازی ، عشق اسپانیایی ها
- پول لازم براي تهيه غذاي يك خانوار چقدر است؟
- آغاز مذاکرات در باره ایجاد بزرگترین منطقه آزاد تجاری دنیا
- پیش بینی صندوق بین المللی پول درباره رشد اقتصاد جهان
- مردی که شغلش ترساندن مردم است+عکس
- اولین خودروی خورشیدی خانوادگی تولید شد + عکس
- این مردان هرگز از شما خواستگاری نمی کنند!