شرکت کره ای تلوزیون را به اینترنت می آورد

شرکت خدمات پخش تلویزیون درکره جنوبی اعلام کرد خدماتی را بر روی اینترنت راه اندازی کرده است که این امکان را به بینندگان خود می دهد تا درهر مکانی ، به  برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش بانکی دات آی آر ، این شرکت با نام تجاری “CJ Hello Vision” با تحت پوشش قرار دادن 53 کانال زنده تلویزیونی ، خدمات ویژه خود را ارائه می کند.

خدمات پخش تلویزیونی از طریق اینترنت، در شروع کار درصفحات زمینه (desktop) کامپیوترهای شخصی و لب تاپ ها در اختیار کاربران خواهد بود و در آینده ، برنامه جدیدی   قابلیت اجرا در تلفن های همراه را هم خواهد داشت.
استفاده کنندگان از این خدمات هر ماه برای دسترسی کامل به امکانات شرکت می بایست مبلغی معادل ۳ دلار پرداخت کنند، که این مبلغ بسیار کمتر از خدمات مرسوم و قدیمی است که چیزی بین ۷ تا ۱۰ دلار هزینه دربردارد.

این نوع جدید از خدمات، کیفیت بهتری را نسبت به نسخه های قدیمی و مرسوم خود دارد، علاوه بر اینکه امکان استفاده از این امکان در هر مکانی ، یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید. 

سخنگوی این شرکت عنوان کرد که این پیشنهاد که به عنوان یکی از استراتژی های شرکت است با اجرایی شدن آن بر روی تلفن های همراه و اینترنت ، می تواند یک دستاورد بسیار بزرگ در زمینه اقتصاد و فناوری به شمار آید.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *