باشروع جام جهانی تب فوتبال تمام جهان را در بر گرفته و بسیاری از مردم جهان اعم از این که تیم ملی کشورشان در جام حضور داشته باشد و یا نه به تماشای این رقابت ها مشغول اند.
به گزارش بانکی دات آی آر این فوتبال زدگی از سوی بسیاری از موسسات وشرکت های بین المللی به عنوان فرصتی طلایی برای کسب درآمد بیشتر نگریسته می شود و تمام تلاش خود را برای بهره برداری از این رخداد ورزشی بکار می برند.
اما آنچه این روزها در صداو سیما بیش از هر چیز خود نمایی می کند تبلیغات میلیاردی بانک های کشور با موضوع فوتبال است.تبلیغاتی که اغلب آنهاعلارغم هزینه های گزاف وصرف زمان طولانی نتوانسته ارتباط خوبی با بینندگان خود برقرار کند.
عدم توجه به اصول واضح تبلیغات رسانه ای مثل ارتباط موضوع آگهی و مفاهیمی که بانک هاخواهان انتقال آن هستند به شدت به چشم می خورد . به عنوان مثال بانکی در ساعات پایانی روز که بانک ها تعطیل اند مشغول ارائه خدمات می باشد وضمن پخش فوتبال به صورت آنی کارت صادر می کند!!
یا در جایی دیگر فروشگاهی به تصویر کشیده می شود که همه مشغول خرید از دستگاه های pos هستند و یک مشتری بی توجه به دلیل استفاده از پول نقد به جای کارت بانکی کارت قرمز می گیرد!!
ازتلاش های گسترده یکی از بانک های بزرگ کشور که جهت برگزاری مسابقات پیش بینی جام جهانی که بگذریم به نظر می رسد بسیاری از مدیران بانکی کشور طی روزهای اخیر دچار بیماری فوتبال زدگی شدند که امید می رود با برگزاری دور نهایی مسابقات جام جهانی درمان یابد.
خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :
*=======================*
گفتگوی با یک مفسد و دانه درشت اقتصادی!
گزارش تصویری/پشت پرده ماجرای خود پرداز های خارجی
اقدام جالب پلیس سوئیس برای کاهش تصادفات
گزارش تصویری/ کیف پول به شکل پول
پرداخت یارانه ی نقدی به دانشجویان تنبل انگلیسی
تصویر/ خوانندگی کریستیانو رونالدو برای تبلیغ یک بانک
درگیری های پیش از انتخابات در انگلیس
گردشگری/شاهکارهایی با ساختارهای ستاره ای
فناوری / دوچرخه های بدون رکاب به بازار می آیند
نمایشگاه اکسپو یا نمایشگاه شانگهای ؟ مسئله این است !
10 اشتباه بزرگ در هنگام تاسیس شرکت تجاری-۲
گزارش تصویری / افتتاح نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۰
تصویر/ روش جدید خرید وفروش وام
تصاویری دیدنی از دنیای اطراف ما
گزارش تصویری/تفاوتهای ایستادن صف بانک در ایران و اروپا
جدیدترین مدیر چندشغله ی کشور شناسایی شد