قیمت همستر کامبت چقدر است؟ (بازار پیش از عرضه)

معامله ارز همستر کامبت در بازار پیش از عرضه آغاز شده‌ و آخرین قیمت معامله‌شده آن به ۰.۳ دلار رسیده‌ است.

خلاصه خبر

  • معامله ار‌ز‌ همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کوکوین شروع شد.
  • قیمت همستر ‌کامبت به ۰.۳ دلار رسید.

قیمت همستر کامبت؛ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به محدوده ۰.۳ دلار رسیده‌ است. قیمت این ارز نسبت به آمار ۰.۳ دلاری روز گذشته تغییری نکرده است. علاوه بر این توکن مذکور در روز قبل در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین هم لیست شد اما قیمت آن با قیمت Gate.io تفاوت زیادی دارد. در هر صورت بازار پیش از عرضه نوسانات زیادی دارد و قیمت اصلی HMSTR تا زمان لیست شدن در بازار اسپات به طور دقیق مشخص نخواهد شد.

نمودار قیمت همستر ‌کامبت در ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
نمودار قیمت همستر‌ ‌کامبت در ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

قیمت همستر ‌کامبت؛ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

قیمت همستر کامبت امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ در بازار پیش از عرضه Gate.io به محدوده ۰.۳ دلار رسیده‌ است. شایان ذکر است که قیمت این ارز در روز قبل در محدوده ۰.۴ دلار قرار داشت. البته HMSTR در ۲۴ ساعت گذشته با نوسانات زیادی مواجه شده‌ و قیمت آن برای مدت کوتاهی به محدوده ۰.۰۸ دلار هم رسیده‌ بود.

نمودار قیمت همستر کامبت در ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
نمودار قیمت همستر ‌کامبت در ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

قیمت همستر کامبت؛ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

قیمت همستر ‌کامبت امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ به محدوده ۰.۴ دلار رسیده‌ است. البته این قیمت در بازار پیش از عرضه Gate.io به دست آمده‌ که نوسانات بسیار زیادی دارد. در نتیجه در مدت کمی ممکن است دست خوش تغییرات بسیار زیادی شود. همستر کامبت قرار است فردا ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در بازار پیش از عرضه کوکوین لیست شود.

نمودار قیمت همستر کامبت در ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
نمودار قیمت همستر کامبت در ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

قیمت همستر کامبت؛ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

ارز همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io راه‌اندازی شده و آخرین قیمت معامله‌شده آن به ۰.۳ تتر رسیده‌ است. با این حال راه‌اندازی همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کوکوین دوباره به تعویق افتاده‌ است. به عبارت دقیق‌‌تر راه‌اندازی این توکن در صرافی مذکور به ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) موکول شده‌ است. توجه داشته باشید که در این بازار ارزهای دیجیتال به صورت محدوده معامله می‌شوند تا کشف قیمت آن‌ها صورت بگیرد. در این صورت توسعه‌دهندگان پروژه‌های مختلف راحت‌تر می‌توانند توکن‌هایشان را راه‌اندازی کنند.

در هر صورت ارزهایی مثل همستر کامبت معمولاً در ابتدای معاملات خود در بازار پیش از عرضه با نوسانات بسیار زیادی مواجه می‌شوند. توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی پیش از این اعلام کرده بودند که ارز همستر کامبت را در ماه آینده راه‌اندازی خواهند کرد. با این حال آن‌ها خاطرنشان کرده بودند که این تاریخ ممکن است بسته‌ به شرایط تغییر کند. شایان ذکر است که کل عرضه HMSTR در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ واحد می‌رسد.

آن‌ها علاوه بر این از بازیکنان خود خواسته‌اند تا هر چه زودتر کیف پولشان را متصل کنند. متقاضیان می‌توانند یکی از کیف پول‌های شبکه TON را به این بازی متصل کنند. انجام این کار اهمیت زیادی برای دریافت ایردارپ آن دارد.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 430

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *