مدیریت بازرگانی در دانشگاه ها

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به منظور آماده ساختن دانشجویان برای مشاغل حرفه ای مدیریت در سازمانهای بازرگانی و موسسات دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری مدیریت تدوین گردیده است به طور دقیق تر هدفهای برنامه کارشناسی مدیریت بازرگانی عبارت است از:
– آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی
– افزایش مهارت و توانائی دانشجویان در شناخت مسایل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسایل، ارزیابی راه حلهای مختلف در مورد مساله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات متخذه،
– افزایش مهارت و توانائی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید.
– ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای
طول دوره تحصیل
ضوابط آموزشی دوره کارشناسی ارشد طبق آیین نامه های مصوب وزارت فرهنگ وآموزش عالی می باشد.
شرایط ورود به دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
– داشتن حداقل گواهینامه کارشناسی از موسسات آموزشی کشور یا کشورهای دیگر که مورد تایید وزرات فرهنگ و آموزش عالی باشد.
– گذراندن دروس کمبود (حداکثر ۳۰ واحد ) برای داوطلبینی که رشته تحصیلی شان مدیریت نمی باشد.
– عدم اشتغال به تحصیل در موسسات آموزش عالی دیگر
– موفقیت در آزمون ورودی
۳- برنامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ۳۲ واحد به شرح زیر می باشد.
الف: دروس مشترک ۲۰ واحد
ب- دروس اختصاصی ۸ واحد
ج-پایان نامه ۴ واحد
جمع کل : ۳۲ واحد

مدیریت بازرگانی در دوره لیسانس شامل واحد های زیر می باشد:

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *