به گزارش روابط عمومی بانک سامان، کلیه مشتریان و علاقهمندان به دریافت اطلاعات از بانک سامان، به صورت شبانه روزی، علاوه بر دریافت پاسخهاي کامل و شفاف از کارشناسان زبده مرکز سامان ارتباط ميتوانند امور بانکی خود را با بخش تلفن بانک این مرکز به سهولت انجام دهند. گفتنی است؛ بانک سامان به منظور پیشبرد اهداف مشتری مداری و در راستای ارتقاي علمی نیروهای پاسخگوی مرکز سامان ارتباط و بسط و توسعه این بخش پراهمیت، سمینارهای متعددی را در طول ماههاي مرداد و شهریور87 ترتیب داده است. قابل توجه آنکه این دورهها که به طور خاص برای پرسنل مرکز سامان ارتباط طراحی شده شامل اصول و فنون و هنر مذاکره، مبانی بازاریابی و مدیریت بازار در خدمات بانکی، تبلیغات الکترونیکی،Email Marketing، نگرشی بر تیپهاي شخصیتی و هوش هیجانی به منظور ارتباط بهتر با مشتریان ميباشد.
از دیگر دورههاي سپری شده توسط بانک سامان از نیمه مرداد الی پایان شهریور ماه87 ميتوان به مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، اندازه گیری رضایت مشتری(CSM)، تکنیکهاي بازاریابی تلفنی در خدمات بانکی و تکنیکهاي فروشندگی حرفهای با نگرش خدمات بانک اشاره نمود. بر این اساس، با توجه به گذراندن دورههاي مختلف مذکور، نیروهای جدید بخش سامان ارتباط، آمادگی کاملتر و بیشتری برای پاسخگویی به مشتریان و نیز پرداختن به امر مشاوره آنها در خصوص خدمات بانک سامان را دارند. قابل توجه آنکه شماره تلفن برقراری تماس با مرکز سامان ارتباط و سرویس تلفن بانک سامان 6422-021 ميباشد.
از دیگر دورههاي سپری شده توسط بانک سامان از نیمه مرداد الی پایان شهریور ماه87 ميتوان به مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، اندازه گیری رضایت مشتری(CSM)، تکنیکهاي بازاریابی تلفنی در خدمات بانکی و تکنیکهاي فروشندگی حرفهای با نگرش خدمات بانک اشاره نمود. بر این اساس، با توجه به گذراندن دورههاي مختلف مذکور، نیروهای جدید بخش سامان ارتباط، آمادگی کاملتر و بیشتری برای پاسخگویی به مشتریان و نیز پرداختن به امر مشاوره آنها در خصوص خدمات بانک سامان را دارند. قابل توجه آنکه شماره تلفن برقراری تماس با مرکز سامان ارتباط و سرویس تلفن بانک سامان 6422-021 ميباشد.