مزایای خرید از آهن پرایس؛ کیفیت، تنوع و خدمات پس از فروش

آهن پرایس، با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت آهن و فولاد، به عنوان یکی از پیشگامان تأمین انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی کشور شناخته می‌شود. این شرکت با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله فروش انواع آهن آلات، انجام آزمایش‌های تخصصی و مشاوره فنی، به یک مرجع قابل اعتماد برای فعالان این صنعت تبدیل شده است.

این شرکت که کلیه محصولات و خدمات خود را به پشتوانه دانش فنی آزمایشگاهی با ضمانتنامه کتبی کیفیت ارائه می‌کند، تاکنون در بسیاری از استان‌ها از جمله همدان، اصفهان، تبریز، قم، یزد و آبادن شعبات فروش خود را دایر کرده است.

به یقین سایت‌های متعددی در کشور در زمینه تأمین انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت دارند اما خدماتی که در شرکت آهن پرایس عرضه می‌شود منحصر به‌فرد بوده و این شرکت را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

چه خدماتی در آهن پرایس ارائه می‌شود؟

خدمات متعددی در سایت آهن پرایس ارائه می‌شود که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌شود.

  • آهن پرایس با ارائه قیمت روز انواع آهن‌آلات مانند میلگرد، تیرآهن، ورق، نبشی، ناودانی و سایر مقاطع فولادی به قیمت کارخانه، به کاربران امکان خرید به صرفه این محصولات را فراهم کرده است.
  • مضاف بر این انواع فولادهای آلیاژی، فولاد فنر، فولاد سردکار و گرمکار، فولاد عملیات حرارتی و استنلس استیل نیز از دیگر محصولاتی است که در این شرکت عرضه می‌شود.
  • انجام کلیه خدمات آزمایشگاهی از جمله تست کشش، تست خمش، تست سختی‌سنجی، متالوگرافی و آزمون‌های مکانیکی از دیگر خدمات متمایز این شرکت است.
  • نکته حائز اهمیت دیگری که می‌توان برای شرکت آهن پرایس برشمرد انواع خدمات برشکاری است، از جمله انواع برشکاری فولاد، برش لیزر، برش CNC، هوابرش، برش با گیوتین، جوشکاری، سوراخ‌کاری و فرمینگ را می‌توان برشمرد.
  • علاوه‌بر این امکان مقایسه قیمت‌ آهن آلات در کارخانه‌های مختلف در این سایت ارائه شده تا کاربران بتوانند بهترین برند را متناسب با بودجه خود انتخاب کنند.
  • از دیگر فاکتورهای منحصر به فرد آهن پرایس، وجود کارشناسان متخصص و حرفه‌ای است که آماده ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان در زمینه انتخاب و خرید انواع آهن‌آلات هستند.
  • شرکت آهن پرایس با ارائه اخبار و تحلیل‌های بازار آهن‌آلات در سایت خود، به مشتریان کمک می‌کند تا از آخرین تحولات این بازار آگاه شوند و در زمان مناسب برای خرید اهن الات مدنظر خود اقدام کنند.
  • همچنین ارائه نمودار قیمت انواع آهن آلات در سایت آهن پرایس یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای آهن پرایس است که برای تحلیل روند بازار و اقدام به خرید به موقع مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جدول وزن آهن آلات نیز از دیگر امکانات سایت آهن پرایس است که مشتریان می‌توانند برای محاسبه وزن محصولات خریداری شده و همچنن محاسبه قیمت انواع آهن آلات به این صفحه مراجعه کنند.

ارائه ضمانت‌نامه کتبی کیفیت از دیگر خدمات مهم شرکت آهن پرایس است، اگرچه به واسطه همکاری با شرکای تجاری توانمند و تولیدکنندگان صاحب‌نام داخلی، محصولات با کیفیتی را عرضه می‌کند اما علاوه بر این آهن پرایس برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود واحد کنترل کیفیت را با هدف رسیدن به رضایت حداکثری راه‌اندازی کرده است که وظیفه آن بررسی کامل محصول خریداری شده پیش از ارسال به مشتری است

  • کنترل کیفیت محصولات خریداری شده در واحد کنترل کیفیت آهن پرایس طی چندمرحله انجام می‌شود که شامل کنترل ابعاد، بازرسی ظاهری، آزمایشات مکانیکی و کنترل کیفیت مواد است.

اندازه‌گیری دقیق ابعاد و استاندردهای آهن آلات در مرحله نخست صورت می‌گیرد. در مرحله دوم زنگ زدگی، خمیدگی و ایرادات ظاهری محصولات بررسی می‌شود؛ در مرحله بعدی انواع آزمایشات مانند تست کشش و سختی و … روی آهن آلات انجام می‌شود و در مرحله پایانی هم با روش‌های مختلف مانند آنالیز شیمیایی برای بررسی کیفیت مواد اولیه در تولید آهن آلات استفاده می‌شود.

خدماتی فروش و پس از فروشی که در شرکت آهن پرایس ارائه می‌شود این شرکت را به یکی از مراجع قابل اطمینان و معتبر در این حوزه تبدیل کرده است که به خریداران و فروشندگان این محصولات کمک می‌کند تا معاملات خود را به صورت آسان‌تر و با اطمینان بیشتری انجام دهند.

مشتریان عزیز می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات و خرید انواع آهن آلات از طریق شماره ۰۲۱۵۴۱۰۳ با کارشناسان فروش آهن پرایس تماس بگیرید.

منبع : آهن پرایس ahanprice.com

به اشتراک بگذارید
مازیار بسیطی
مازیار بسیطی
مقاله‌ها: 26

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *