بانکی دات آی آر: چند وقت یکبار به شعبه بانک محلی خود سر میزنید؟ در سال2011 هر آمریکا به طور متوسط در ماه 1.7 مرتبه به شعبه ی بانک خود مراجعه میکرده است، که این رقم به ماهی یکبار در سال 2014 کاهش یافته است.
بر اساس تازه ترین نظرسنجی موسسه ی گالوپ، مراجعه ی معمولی و مرسوم به بانک در حال تبدیل به پدیده ای قدیمی است. این بررسی نشان میدهد که از سال 2011 به این سو، نیمی از مشتریان مراجعات کمتری به شعبه ی بانک دارند، در حالی که 46 درصد نیز دفعات استفاده از مراکز تماس را کاهش داده اند.
بین سالهای 2011 تا 2014، متوسط استفاده ماهانه از بانکداری آنلاین و البته بانکداری موبایلی افزایش یافته است. هرچند این روند مثبت بنظر میرسد و میتواند به صرفه جویی هزینه های بانکها منجر شود، گالوپ اشاره به این نکته دارد که این امر میتواند بر میزان تعامل مشتری و بانک تاثیرات منفی بگذارد. علاوه بر افزایش 37درصدی عواید در هر سال، میتوان مشتریان پیگر و دارای تعامل مستمر با بانک را، افرادی مستعد برای تبدیل شدن به مشتریان دراز مدت بانکی تلقی کرد.
برگرفته از Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی