یاهو، دستی به سرو روی ایمیلش می کشد

استقبال رو به افزایش کاربران اینترنت از شبکه های اجتماعی و سرویس های اینترنتی چون فیس بوک، توئیتر و گوگل، سر انجام یاهو را به فکر انداخت تا به قول قدیمی خود عمل کند و دستی به سر و روی سرویس محبوب ایمیل خود بکشد.

به گزارش بانکی دات آی آر،  این کار شامل طراحی دوباره قالب ایمیل است که این شرکت از هفت ماه پیش آن را به صورت آزمایشی آغاز کرده بود.

حدود ۲۷۷ میلیون کاربر سرویس رایگان ایمیل یاهو ظرف چند هفته آینده با ورود به ایمیل خود با ظاهری تازه مواجه خواهند شد.

 

با این به روز رسانی کاربران قادر خواهند بود با مطالبی که از ایمیلشان به فیس بوک یا توئیتر می فرستند، صفحه شخصی خود در این دو شبکه اجتماعی را به روز کنند.

قرار است پس از این اصلاحات، سرعت کار با ایمیل دو برابر شود و کاربران بتوانند فایل های پیوست بیش از ۱۰۰ مگابایتی را هم ایمیل کنند. از جمله خدمات دیگر ایمیل یاهو کنترل بهتر جانک میل یا همان اسپم ها و امکان گفتگوی آنلاین (چت) با دوستان و آشنایانی خواهدبود که وارد فیس بوک می شوند.

با وجود اینکه سرویس ایمیل یاهو هنوز هم طرفداران بیشتری نسبت به جی میل دارد، اما این شرکت خدمات اینترنتی در طول سال گذشته با کاهش کاربر در بخش سرویس ایمیل مواجه شد و تعداد کاربران این سرویس اینترنتی درماه آوریل در مقایسه با همان زمان در سال قبل، با ۳ میلیون کاهش به ۲۷۷ میلیون کاربر رسید.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *