فیس بوک به عنوان یک رسانه ی اجتماعی توانسته علاوه بر استفاده کاربران عادی از این شبکه بسیاری از بازاریابان و صاحبان مشاغل مختلف را برای تبلیغ و بازاریابی به خود جذب کند به تازگی فیس بوک به صاحبان رستوران های کوچک و بزرگ این امکان را داده است تا منوی غذای خود در فیس بوک منتشر کنند.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر صاحبان رستوران ها میتوانند منوی رستوران خود را به صورت تصویری یا در قالب نوشته در فیس بوک منتشر کنند در این صورت کاربران نیز میتوانند از این منو ها برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع و اقسام غذاها و قیمتهای مختلف آن کسب کنند.
رستوران ها نیز از این شبکه برای تبلیغات استفاده میکنند و سطح وسیعی از کاربران میتوانند از این تبلیغات استفاده کنند. البته برای کشف یک رستوران خوب فقط لازم نیست از رسانه های اجتماعی کمک بگیریم گوگل و سرچ در آن هم میتواند هزاران رستوران را به شما معرفی کند.
در حال حاضر تبلیغاتی که رستوران ها برای خود انجام میدهند چه در سطح اینترنت چه به صورت بنر در سطح شهر بیش از هر چیز باید بیانگر کیفیت باشد تا زرق و برق های مختلف چون در تبلیغات اساسا اغراق وجود دارد بنابراین اگر به عنوان صاحب رستوران تبلیغات انجام میدهید باید برای جذب مشتری کیفیت را در اولویت قرار دهید.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- نفت ایران ۱۰۶ ساله شد
- عضویت پلیس فتا در شبکههای اجتماعی
- کی پرونده مسکن مهر بسته میشود؟
- طراحی ۳ فاکتور برای طلافروشان
- نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز ۵ خرداد ۹۳
- راهکار هند برای پرداخت بدهی نفتی به ایران
- مدرنترین دستگاه خودپرداز/تصاویر
- یارانه بیکاری؛ نفری ۳۳۳ هزار تومان
- 6 بانك تخلف دارند اصلاح نشوند، برخورد ميكنيم