موبایل پلت‌فرم ارتباطی جهانی جدید سونی

بانکی دات آی آر: سونی موبایل از امروز از طریق کمپین یکپارچه، جایگاه‌یابی جهانی برند جدیدی را تحت عنوان «هر روز خارق‌العاده» آغاز می‌کند.
به گزارش دیجی کالا، این کمپین پیام‌آور رویکرد برجستهٔ جدیدی برای سونی موبایل است و ریشهٔ عمیقی در روح بنیادین سونی در الهام‌ بخشیدن و برآورده ساختن حس کنجکاوی افراد و جان بخشیدن به ویژگی این برند در زمینهٔ تعامل با مصرف‌کنندگان به شیوه‌ای الهام‌بخش و متمایز، دارد. این کار الگویی است که نشان می‌دهد چگونه سونی مشتریانش را قادر می‌سازد تا چیزهای خارق‌العاده را در زندگی روزمرهٔ‌شان تجربه کنند و مشتریان واقعی سونی موبایل را که این حس توانمند شدن را به زندگی‌شان آورده‌اند از طریق عبارت‌های برانگیزاننده‌ای که با «I Can» (من می‌توانم) آغاز می‌شود، نشان می‌دهد.

دنیس فان‌شی، رئیس بخش بازرگانی سونی موبایل گفت: «ما شاهد واکنش‌های بسیار مثبتی به رویکرد ارتباطی جدیدمان در کنگرهٔ جهانی موبایل بودیم و از راه‌اندازی این پلت‌فرم نوآورانهٔ متمایز و برجسته برای مشتریانمان هیجان‌زده هستیم. این پلت‌فرم با قرار دادن مشتریانمان در قلب شیوهٔ ارتباطی‌ ما، به معنای واقعی آن ها را ارج می‌نهد و ارائهٔ تجربه‌های فراگیر و نوآورانه‌ای را توسط محصولات ما  که در بین رقبا بهترین هستند، به نمایش می‌گذارد و با این کار  قدرت را برای کشف چیزهای خارق‌العاده در هر روز در دستان مشتریان قرار می‌دهد.»

سونی موبایل برای یافتن مشتریان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در این برنامه با تیم‌هایی از سراسر جهان از نزدیک همکاری کرده است. توسعهٔ این کمپین شامل زیر نظر گرفتن شبکه‌های اجتماعی از طریق کانال‌‌های Facebook، ‏ Twitter‏، Instagram‏ و YouTube این برند بود تا هواداران سونی موبایل که از این برند ابراز قدردانی کرده‌اند، شناسایی شوند. صفحات فیس‌بوک جستجو شد و تعداد کمی افراد خوش‌شانس برگزیده شدند و به بارسلونا پرواز کردند. جایی که «سایمون راتیگان» از آنها فیلمی تهیه کرد. کارگردان برندهٔ جایزه‌ای که به دلیل رویکرد بسیار ستایش‌شده و مهارتش در یافتن چیزهای سحرآمیز در شگفت‌انگیزترین مکان‌ها، شناخته شده است.

این پلت‌فرم در رسانه‌ها شامل مکان‌های روباز و فروشگاه‌ها به‌کار گرفته خواهد شد ولی تمرکز اصلی آن در فضای آنلاین خواهد بود. این همان جایی که است محتوای غنی‌تر پیرامون داستان‌هایی مشتریان و ارتباطشان با این برند قرار داده شده و از کاربران سراسر جهان دعوت می‌شود تا به این محیط پیوسته و محتوایشان را اضافه کنند. این برنامهٔ رسانه‌ای نشانگر حرکت آگاهانه‌ای از سوی این برند به منظور «بها دادن بسیار زیاد» به فضای آنلاین است و تبلیغات رسانه‌ای شامل آگهی‌های پیش‌پردهٔ یوتیوب و VOD است.

محتوای فیلم توصیف تصویری زیبایی از تجربه‌های برتر سونی موبایل است که هفت کاربر واقعی را قادر می‌سازد تا چیزهای بیشتری را در جهان پیرامونشان بیابند. یکی از آن‌ها که در طلوع آفتاب نشان داده می‌شود به ماندگاری دو روزهٔ گوشی‌های اکسپریا اشاره دارد و دربارهٔ یک بلاگر مد و DJ اهل مادرید به نام بریاندا است که نشان می‌دهد او چگونه می‌تواند «روزها بیدار بماند». در دیگری می‌بینیم که چطور این دستگاه برای کاربران به معنی «توانایی دیدن در تاریکی» است چرا که نمایی از یک جغد در شب با حرکت آهسته در طول صحنه به نمایش گذاشته می‌شود. در سومی راوی روی فیلم می‌گوید «من می‌توانم زیر آب دوام بیاورم» و به عنوان شیوه‌ای برای نشان دادن طراحی ضد‌آب (IP 65/68) ممتاز تلفن، یک مشتری را در دنیای شگفت‌انگیز زیر آب نشان می‌دهد.

محتوای فیلم‌ها با یک فیلم «مانیفست» ۸۰ ثانیه‌ای و ۷ فیلم ۲۰ ثانیه‌ای که به‌عنوان پیش‌پرده استفاده خواهند شد، ارائه می‌شود. چهار «نیروی» دیگری که این ۷ نفر را توانا می‌سازند، عبارتند از: صدای با وضوح بالا، فناوری‌ پوشیدنی SmartWear که اهداف تناسب اندام شخصی‌ را ردیابی می‌کند، حذف نویز دیجیتالی صدا و PS4 Remote Play که به دوستداران بازی اجازه می‌دهد تا دستگاه اکسپریا را از طریق Wi-Fi خانگی به PS4 و کنترل‌کنندهٔ بی‌سیم DUALSHOCK 4 متصل کرده و از بازی‌های PS4 در هر جایی از خانه لذت ببرند.

موسیقی این فیلم‌ها توسط «کید آرکید» که به تازگی با «سونی میوزیک» قرارداد بسته و موسیقی کلاسیک و مدرن را با یکدیگر ترکیب می‌کند، ساخته شده است. در کنار این فیلم‌ها هفت اجرای چاپی هم که حاوی همان پیام و مشتریان هستند ایجاد شده است که توسط «تام فان‌شلون» عکاسی شده اند. افتتاحیهٔ این فیلم‌ها از امروز در یوتیوب بوده و در بهار در سراسر جهان پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *