نرم افزار مدیریت بازرگانی خارجی ۱)
مدیریت کلیه عملیات بازرگانی خارجی از مرحله مذاکرات تا مرحله ورود به انبار.
مدیریت کلیه بخشهای مختلف:
…پروفرما – ثبت سفارش – حمل کالا – بیمه – گمرک – ضمانت نامه ها – بخش مالی ( گشایش اعتبار – ریفایننس و … ) و
گزارشات متنوع و مدیریتی کامل از تمام زمانها و مراحل.
.…مقایسه بانکها – شرکتهای بیمه – ترخیص کاران – اعلان سررسید اعتبار و
بک آپ گیری از اطلاعات.
دارای ثبت نگار کارا و تعرفه داخل برنامه جهت چاپ ثبت سفارش و اچ اس کدها.
مدیریت کلیه بخشهای بازرگانی خارجی.
دارای راهنمای
منوهای برنامه
مباحث خرید خارجی ( که در وزارت بازرگانی تدریس می گردد)
مباحث کامل گمرک و قوانین آن ( که برای حق العمل کاران و بازرگانان تدریس می گرد.)
۲)سیستم جامع توزیع و فروش نگین:
. تنظيم قرارداد با توليدكننده و مشخص نمودن مدت قرارداد، قيمت گذاري محصولات، مارژين محصولات، تخفيفات و جوايز، نوع قرارداد، درصد سهم توليدكننده از هزينه هاي حمل و…
. دريافت پيش بيني توليد از تامين كنندگان كالا (پيش بيني فروش تامين كننده) در ابتداي سال يا مقاطع دلخواه
اعلام نياز كالا در هر مركز توزيع و ارسال درخواست آن به ستاد و تعين وضعيت آن در واحد بازرگاني. بدين معني كه اين اعلام رد شده يا واحد بازرگاني آنرا تاييد و در صورت تكميل بودن حد سفارش براي توليدكننده ارسال مي نمايد.
كنترل و نظارت بر انحرافِ ارسال كالا با پيش بيني توليد كه از طرف تامين كنندگان كالا اعلام و تصويب شده است.
. تقسيم بندي و سهميه بندي كالا جهت ارسال به مراكز توزيع به تناسب ضريب كالا در مركز توزيع يا متوسط فروش يا بر اساس سفارش مركز توزيع
. تعيين هدف تعدادي فروش براي هر محصول در سطح شركت، مركز توزيع و ويزيتور
. مقايسه هدف فروش با فروش انجام شده به صورت تعداد كالا و ريال شركت توليدكننده در سطح ويزيتور، مركز توزيع و كل شركت
اعلام سياستهاي شركت از جمله تغيير قيمت محصول، تخفيفات و جوايز، ممنوعيت فروش، ممنوعيت خريد و … در مقطع زماني خاص حتي براي يك محصول با سري ساخت مشخص در شعبة خاص، بخش، صنف و يا مشتري خاص.
. تعيين حداقل و حداكثر حجم كاميون هاي توليدكننده و ميزان حداقل و حداكثر هر كالا در حوالة انبار جهت سفارش بموقع و به اندازه از توليدكننده