بانکی دات آی آر: پیش شماره اول نشریه پیام ملت ویژه مشتریان بانک منتشر شد.
نشریه پیام ملّت همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و در راستای اهداف استراتژیک بانک ملّت مبنی بر توسعه روابط بامشتریان و معرفی محصولات و خدمات ریالی و ارزی بانک ویژه مشتریان ملّت به صورت پایلوت در مناطق ناحیه یک تهران منتشر شد.
در پیش شماره اول این نشریه مطالبی چون سخنی با مشتریان ملّت، تسهیلات خرید کالا و خدمات بانک، حساب قرض الحسنه ویژه سامانه پیام رسان ملّت و تسهیلات طرح پرنیان ویژه بانوان آمده است.
این گزارش حاکی است، اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی جهت غنای نشریه نیازمند پیشنهادات و نظرات همکاران و مشتریان گرانقدر بانک ملّت است.
بر این اساس شماره تلفن های ۸۲۹۶۳۲۱۷- ۸۲۹۶۲۳۷۱- ۸۲۹۶۳۳۰۸ و تلفکس ۸۸۳۲۸۵۳۷ و ایمیل
<!–
var prefix = 'mailto:';
var suffix = '';
var attribs = '';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addy44114 = 'partow' + '@';
addy44114 = addy44114 + 'bankmellat' + '.' + 'ir';
document.write( '‘ );
document.write( addy44114 );
document.write( ” );
//–>
<!–
document.write( '‘ );
//–>
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
<!–
document.write( '’ );
//–>
به عنوان پل ارتباطی کارکنان و مشتریان در نظر گرفته شده است.
منبع: روابط عمومی بانک ملت