مهربان باش، تخفیف بگیر!

کارستن هندریکز که رستوران کانتینشن را اداره می‌کند، با لبخند می‌گوید: برخی مشتری‌ها به شکل مبالغه آمیزی مودب هستند و از من تقاضای تخفیف بیشتری می کنند.
مشتری‌های یک اغذیه فروشی در آلمان اگر مهربان باشند و رفتارشان دوستانه باشد، می توانند تخفیف بگیرند.

به گزارش همشهری به نقل از خبرگزاری آلمان، صاحب این مغازه، خوراکی‌ها را با قیمت‌هایی عرضه می‌کند که به میزان مودب بودن مشتری در دادن سفارش بستگی دارد.

قیمت یک فنجان قهوه ۱۰ دلار است، اما اگر هنگام سفارش در پیشخوان این مغازه واقع در شهر اشتوتگارت در جنوب غرب آلمان مودبانه بگویید «قهوه لطفا» می‌توانید برای هر فنجان فقط 3 دلار بپردازید.

کارستن هندریکز که رستوران کانتینشن را اداره می‌کند، با لبخند می‌گوید: برخی مشتری‌ها به شکل مبالغه آمیزی مودب هستند و از من تقاضای تخفیف بیشتری می کنند.

هندریکز می‌گوید که این سیاست قیمت گذاری فقط برای تفریح است و او هرگز یک آدم عبوس خسیس را مجبور نکرده که 10 دلار بپردازد.

او این ایده را از رستوران «لا پتیت سیرا» در شهر نیس واقع در جنوب فرانسه الهام گرفته است. این رستوران فرانسوی که صاحبش به مشتریان درباره رفتار زشت و بی‌ادبانه هشدار می‌دهد، در میان گردشگران مشهور و محبوب شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *