همستر کامبت در روز قبل اعلام کرد که ایردراپ آن صرفاً بر اساس موجودی کاربران و تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود.

هشدار همستر کامبت: ایردراپ بر اساس پرافیت است، نه تعداد سکه‌ها

همستر کامبت در روز قبل اعلام کرد که ایردراپ آن صرفاً بر اساس موجودی کاربران و تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود.

خلاصه خبر

  • توسعه‌دهندگان همستر کامبت در روز قبل اعلام کردند که ایردراپ این بازی صرفاً بر اساس تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود.
  • آن‌ها قصد دارند ایردراپ مذکور را بر اساس پرافیت یا سودی انجام دهند که کاربران در هر ساعت به دست می‌آورند. 

توسعه‌دهندگان همستر کامبت در روز قبل اعلام کردند که با توجه به حجم عظیم سوالات و نظرات کاربرانشان، می‌خواهند اطلاعیه جدیدی منتشر کنند. آن‌ها در این اطلاعیه خاطرنشان کردند که ایردراپ همستر‌ کامبت را صرفاً بر اساس تعداد سکه‌ها انجام نخواهند داد.

به عبارت دقیق‌تر آن‌ها قصد دارند ایردراپ مذکور را بر اساس پرافیت یا سودی انجام می‌شود که کاربران در هر ساعت به دست می‌آورند. این پرافیت (Profit Per Hour) در بالا سمت راست بازی مذکور نمایش داده‌ می‌شود. اگر دوست دارید این بخش را ارتقا دهید، روی گزینه ماین (Mine) در پایین صفحه کلیک کنید و تسک‌های مختلف را انجام دهید تا سودتان در هر ساعت افزایش یابد.

شایان ذکر است که توسعه‌دهندگان بازی مذکور اعلام کردند عوامل دیگری هم در این واجد شرایط شدن ایردراپ نقش خواهد داشت اما آن‌ها را در روزهای آینده اعلام خواهند کردند. آن‌ها در نهایت هم از کاربرانشان خواستند تا عاقلانه بازی کنند. بعضی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال باور دارند که همستر کامبت برای افزایش مشارکت کاربران خود چنین تصمیمی گرفته‌ است تا ایردراپشان را بر اساس ارزش افزوده‌‌ای انجام دهند که آن‌ها ایجاد کرده‌اند. در نتیجه عواملی مثل تعداد افراد دعوت‌شده از طریق لینک منحصربه‌فرد کاربران هم می‌تواند در ایردراپ این بازی موثر باشد.

گفتنی است که توسعه‌دهندگان بازی مذکور خاطرنشان کردند در حال حاضر سرور آن‌ها با مشکلات جدیدی روبه‌رو شده‌ است. آن‌ها تاکید کردند که به طور خستگی‌ناپذیری روی آن کار کرده و سعی می‌کنند تا در اسرع وقت مشکلات موجود را برطرف کنند.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 422

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *