ویژگی های چمدان مناسب برای پرواز

چمدان یکی از مهم‌ترین پارامترهای است که برای سفرهای زمینی و هوایی به آن نیاز داریم. اصلاً مگر می‌شود به مسافرت برویم و وسایل شخصی خود را همراهمان نبریم. ازآنجایی‌که این وسیله کاربردی بسیار حائز اهمیت است. به شما توصیه می‌کنیم پیش از خرید بلیط هواپیما (https://www.alibaba.ir/) به سراغ خرید یک چمدان ایده ال بروید. بدون شک برای اینکه بدانید برای این خرید باید چه پارامترهای را در نظر داشته باشید. نیاز به اطلاعاتی در این راستا دارید که ما این مهم را به عهده گرفته‌ایم و نکات مهمی را در این راستا برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم. با ما همراه باشید تا به‌صورت مختصر به این نکات مهم اشاره‌ای داشته باشیم و ازاین‌پس با ایده ال ترین ها بهترین‌ها را در طول سفر خود تجربه کنید.

مهم‌ترین نکات برای خرید چمدان را بدانیم

برای اینکه بتوانید سفر خوشی را تجربه کنید و مدام نگران وسایل باارزش خود در طول مسافرت نباشید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

چمدان چرخ‌دار خریداری کنید

اگر نمی‌خواهید ده ها کیلو بار را روی دست خود به این‌طرف و آن‌طرف در فرودگاه بکشانید. به شما توصیه می‌کنیم از چمدان‌های چرخ‌دار حتماً در زمان خرید خود بهره بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا بدون کمترین دردسری وسایل خود را در طول سفر جابجا کنید. حتی شما اگر قرار است کوله‌پشتی را برای سفرهای کوتاه‌مدت خود خریداری کنید توصیه ما خرید از نوع چرخ‌دار آن برای مسافرت‌های شما است.

استحکام چمدان شرط اول خرید

به یاد داشته باشید که برای خرید چمدان نباید حداقل قیمت را در زمان خرید در نظر داشته باشید. هرچقدر کیفیت چمدان شما بیشتر باشد دغدغه کمتری در پیش روی شما قرار دارد. داشتن قفل‌های ضد سرقت برای چمدان‌های گران‌قیمت بدون شک باکیفیت بهتری در نظر گرفته‌شده است. در نظر گرفتن استحکام بیشتر برای دسته‌های چمدان‌های مرغوب و استاندارد لحاظ شده است. در نظر داشته باشید که حتی متریالی که برای ساخت یک چمدان مرغوب استفاده می‌شود. بسته به‌سختی و نرمی آن در زمان استفاده و کاربرد روی کارایی شما از یک چمدان اثرگذار است.

اندازه استاندارد چمدان چقدر است؟

شرط اصلی خرید شما بعد از کیفیت سایز استاندارد یک چمدان است. نه خیلی چمدان خود را کوچک انتخاب کنید که مانع از جا ماندن وسایل شما شود. نه خیلی آن را بزرگ انتخاب کنید که کوچکترین جابجایی برای شما دردسرساز شود. توجه داشته باشید شما قرار است بدون کمک کسی به حمل چمدان بپردازید پس به توان بدنی خود در ابتدا توجه کنید. در قدم بعد به این مهم دقت کنید که میزان بار مجاز از ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم برای ایرلاین ها متفاوت است پس چمدان خیلی بزرگ اصلاً به کار شما نمی‌آید.

رنگ خاصی را انتخاب کنید

اگر قرار است مدام در بین نقاله‌های حمل بار منتظر چمدان خود باشید دو پیشنهاد ویژه برای شما داریم. بدون شک همه شما به‌خوبی می‌دانید که درصد خطای انسانی در راستای گم‌شدن بار مسافرین در زمان حمل‌ونقل کم نیست.

از همین رو وقتی شما یک چمدان بارنگ و طرح بسیار خاص و منحصربه‌فرد را انتخاب می‌کنید این مشکل برای شما به حداقل ممکن می‌رسد؛ مثلاً انتخاب یک چمدان راه‌راه پیدا شدن آن را برای شما ساده‌تر می‌کند نسبت به یک چمدان مشکی که انتخاب بسیاری از افراد است. در قدم بعد توصیه می‌شود اصلاً چمدان‌های رنگ روشن خریداری نکنید که این امر سبب کثیف شدن سریع آن می‌شود و به‌راحتی نمی‌توانید آن را تمیز کنید.

گیره‌های اتصال برای چمدانتان بخرید

اینکه قرار است شما کیف‌دستی‌تان را به داخل کابین هواپیما ببرید امری است مهم که باید به آن توجه داشته باشید. به این خاطر که در زمان گم‌شدن بار شما در طول پرواز به‌اندازه وزن چمدان می‌توانید خسارت دریافت کنید.

پس‌نیازی نیست گوشی همراه، طلا، پول نقد، لب تاب و سایر وسایل گران‌قیمت خود را داخل چمدان بگذارید. کافی است گیره‌های نگه‌دارنده خریداری کنید و در طول مسیر ساک مسافرتی خود را روی دسته چمدان ببندید و با این گیره ها متصل کنید و به‌محض رسیدن به قسمت حمل بار آن را جدا کنید تا تحمل وزن زیاد در طول سفر برای شما آزاردهنده نباشد.

جنس چمدان بهتر است از چه چیزی باشد؟

به شما توصیه می‌کنیم چمدانی را انتخاب کنید که از جنس فایبرگلاس نباشد. این چمدان‌ها بسیار جنس سختی دارند و با کوچکترین ضربه‌ای حتی ممکن است دچار آسیب شوند. در نظر داشتن چمدان‌های پارچه‌ای نه‌تنها قیمت زیادی را به شما تحمیل نمی‌کند که آسیب‌پذیری آن را نیز برای شما کم‌تر می‌کند.

در همین راستا نیز می‌توانید از چمدانی بهره بگیرید که یک زیپ مخفی دارد و باقابلیت اضافه شدن حجم برای شما یک فضای خالی را در نظر گرفته است. این کار برای وقتی‌که وسایل سفر شما بیشتر از میزان پیش‌بینی‌تان است بسیار مؤثر واقع می‌شود. همچنین برخی از چمدان‌ها بخشی‌های را دارد که برای چیدمان بهتر وسایل شما از توری استفاده‌شده است. تا شما به‌صورت دسته‌بندی‌شده وسایل خود را در داخل آن قرار دهید.

خرید یک چمدان ایده ال

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید چمدان اصلی‌ترین مؤلفه‌ای است که حتی پیش از خرید بلیط هواپیما نیاز است به آن توجه شود. شما باید از وسایلی که تنها داشته شما در طول سفر است به‌خوبی مراقبت کنید. پس درواقع چمدان نقش خانه، اتاق و کمد شمارا در تمام مدت سفر ایفا می‌کند.

پس هرچقدر برای این خرید بیشتر هزینه کنید خودتان سود بیشتری را برده‌اید. از همین رو برای این خرید دست‌به‌جیب شوید و صرفه‌جویی را کنار بگذارید. دوام و استحکام چمدان در کنار داشتن دسته‌ها و پایه‌های مقاوم با در نظر گرفتن رنگ بسیار خاص و منحصربه‌فرد در قدم اول پیشنهاد ما به شما است.

سپس از محصولی استفاده کنید که قابلیت باز شوندگی و اضافه شدن حجم بار را دارد البته به شرطی که سایز استاندارد آن خیلی به هم نریزد چون جابجایی سخت و جریمه اضافه‌بار در پیش روی شما قرار می‌گیرد. امیداست مطالب ارائه‌شده تا حدودی توانسته باشد شما عزیزان را برای یک خرید ایده ال پیش از مسافرت‌های هوایی راهنمایی کرده باشد.

به اشتراک بگذارید
مازیار بسیطی
مازیار بسیطی
مقاله‌ها: 25

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *