برای مشاهده تمام شماره های این سلسله گزارش ها اینجا عضو شوید
کسب و کار شخصی و درآمد مستقل داشتن آرزوی خیلی هاست. بسیاری از مردم در سراسر جهان رویای داشتن شرکتی بزرگ با کارمندان بسیار و ریاست بر آن را در سر می پرورانند اما خبر ندارند که با یک شرکت کوچک و تعداد محدودی کارمند هم می توان موفق شد.
از این پس قصد داریم در سلسله گزارش هایی به تبیین اصولی تازه و نو درباره کسب و کار بپردازیم تا کاربران گرامی سایت بانکی بتوانند با دید بازتری درباره کسب و کار خود تصمیم بگیرند.
آنچه در سلسله گزارش های پیش رو می خوانید با آنچه تاکنون درباره راه اندازی و اداره یک کسب و کار شنیده یا خوانده اید تفاوت دارد..
داستان این مجموعه گزارش درباره شرکتی نه چندان بزرگ اما بسیار موفق است که با تکیه بر اصولی که از نظر منطقی چندان درست به نظر نمی رسند به درآمدهای میلیونی رسیده است.
روزهای یک شنبه و پنجشنبه هر هفته منتظر یک قسمت از این گزارش باشید.
پیشنهاد ما به شما این است که خواندن این رشته گزارش ها را از دست ندهید
ننویسید!
فکر می کنید چگونه باید به ردیابی آنچه مشتریانتان می خواهند بپردازید؟! به حرفایشان گوش کنید، اما بعد آنچه می گویند را خیلی ساده فراموش کنید. باور کنید نیازی به دفترهای بزرگ و قطور، دیتابیس های عظیم یا بایگانی های پیچیده نیست.
آنچه مهم باشد و درخواست هایی که واقعا به کار مشتری می آید را شما بارها و بارها می شنوید و مشتریان مختلف در مقاطع گوناگون بهتان تذکر می دهند. پس می بینید که نیازی به یادداشت برداری و صرف انرژی و هزینه در این راه نیست.
بعد از مدتی که این درخواست ها از جانب مشتریان مختلف تکرار شد، شما به عنوان صاحب کسب و کار حتی اگر بخواهید هم نمی توانید این درخواست ها را فراموش کنید چون دیگر ملکه ذهنتان شده و در مغزتان حک شده است.
خاصیت مشتریان دراین زمینه این است که مثل یادآور برای شما عمل می کنند و هر چند وقت یکبار درخواست های خودشان را مطرح می کنند تا شما از یاد نبرید که انتظارشان چیست.
آنها دقیقا به شما نشان می دهند که باید در مورد چه چیزهایی نگران باشید و در ارتباط با چه مسائلی نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی نیست.
اگر آنها درخواستی را مطرح کردند و شما بعد از مدتی آن را فراموش کردید، بدانید آن درخواست چندان مهم نبوده چون نه از جانب خود آنها و نه از جانب سایر مشتریان تکرار و یادآوری نشده است.
درخواست مهم هیچگاه فراموش نمی شود بلکه به جای آن هر چند وقت یکبار تکرار می شود.
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۱)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید (۲)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۳)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید (۴)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید (۵)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید (۶
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۷)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۸)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید (۹)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید (۱۰)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید (۱۱)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۱۲)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۱۳)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۱۴)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۱۵)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۱۶)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۱۷)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۱۸)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۱۹)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۲۰)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۲۱)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۲۲)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۲۳)
چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۲۴
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۲۵)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۲۶)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۲۷
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۲۸)
چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (۲۸)