کارهایی که باید در اولین هفته شروع به کار جدید انجام دهید

شروع یک کار جدید و تجربه یک موقعیت شغلی تازه مثل تنها سفر کردن به یک جزیره است که آدمهایش را تا به حال ندیده اید.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، شغل جدید، حتی اگر نصیب کسانی شود که تجربه کاری خوبی دارند، باز نیازمند یک سری مقدمات و اقدمات اولیه است.

فردی که پا به کار جدید می گذارد، در همان هفته اول شروع به کار باید یک سری کارها را انجام دهد تا به اصطلاح میخش را در آنجا محکم بکوبد.

آنچه پیش روی شماست، ۹ اقدام ساده است که اگر خواهان موفقیت در کار جدید هستید باید پیش از هر کار دیگری انجامشان دهید:

۱. خود را به جدابترین شکل ممکن معرفی کنید

۲. همراه یکی از همکاران با تجربه تان شوید تا چم و خم کار و اوضاع دستتان بیاید

۳. انتظارات خود را با رئیس و همکارانتان هماهنگ سازی کنید

۴. از آنچه در آشپزخانه می گذرد، مثل نحوه داغ کردن غدا یا وضعیت چای و مسائلی از این دست اطلاع کسب کنید

۵. از توانایی ها، مهارت ها و دانسته هایی که پیش از استخدام درموردشان حرف زدید، پرده برداری کنید

۶. منظم باشید و به قوانین احترام بگذارید تا برایتان به یک عادت خوب تبدیل شود

۷. همکارانتان را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید تا روابطتان صمیمانه تر شود

۸. ارتباطتان با همکاران پیشین را قطع نکنید

۹. محله تازه کاری را بشناسید و بدانید که چه چیزهایی اطراف محل کارتان پیدا می شود

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *