کدام کسب و کارها بهترین خدمات مشتری را ارائه میدهند؟

بانکی دات آی آر: در روزهای عادی که مشغول انجام امور روزمره ی خود هستید، معمولا بهترین خدمات مشتری را از کجا دریافت میکنید؟ موسسه ی گالوپ در تازه ترین بررسی خود به کیفیت خدمات مشتری در میان هفت کسب و کار معمول که مردم اغلب با آنها سروکار دارند، پرداخته است. یافته ها نشان میدهد که اکثر افراد، خدماتی که از سوی بانکها و داروخانه ها ارائه میشوند را از جمله بهترین خدمات، و از سوی دیگر فروشگاه های خرده فروشی یا پوشاک و رستورانهای فست فود را دارای ضعیف ترین خدمات مشتری میدانند.

38درصد از افراد مورد بررسی،  خدمات مشتری بانکها را در سطح عالی و 51 درصد آنرا در سطح خوب معرفی کرده اند. تنها 3درصد تجربه ی نامطلوبی از یک بانک و خدماتش داشته اند. 87درصد از افراد، خدمات در داروخانه ها را مثبت ارزیابی کردند، حال آنکه این میزان درخصوص ادارات پست 79 درصد بود. از سوی دیگر این فهرست، فقط 15درصد از مردم، رستورانهای فست فود را دارای خدمات مشتری در سطح عالی میدانند، 45درصد آنرا خوب ارزیابی کردند، 22درصد آنرا در سطح متوسط، و 8 درصد نیز خدمات به مشتری در رستورانهای فست فود را بسیار ضعیف دانستند.

برگرفته از Forbes

مترجم: مهرداد دستورانی

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35588

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *