بانک رفاه تندیس رتبه برتر خدمات رسانی و پاسخگویی را دریافت کرد.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ طبق نظرسنجی های به عمل آمده و بر اساس بررسی های انجام شده در خصوص میزان رضایت ارباب رجوع و تکریم مشتریان در بین ۴۴ وزارتخانه و سازمان کشور، بانک رفاه حائز رتبه برتر شد.
به همین منظور طی مراسمی با حضور مدیران و نمایندگان سه قوه و سایر دستگاههای اجرایی در محل تالار بزرگ وزارت کشور، لوح تقدیر و تندیس مربوطه به دکتر پیمان نوری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک رفاه اهداء شد.
همچنین چندی قبل نیز، از سوی معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی ریاست جمهوری، بانک رفاه برای ششمین سال پیاپی رتبه نخست مشتری مداری را در بین بانکها و بیمه های کشور کسب کرد.