کسب رتبه برتر خدمت رسانی و پاسخگویی توسط بانک رفاه

 

بانک رفاه تندیس رتبه برتر خدمات رسانی و پاسخگویی را دریافت کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ طبق نظرسنجی های به عمل آمده و بر اساس بررسی های انجام شده در خصوص میزان رضایت ارباب رجوع و تکریم مشتریان در بین ۴۴ وزارتخانه و سازمان کشور، بانک رفاه حائز رتبه برتر شد.

به همین منظور طی مراسمی با حضور مدیران و نمایندگان سه قوه و سایر دستگاههای اجرایی در محل تالار بزرگ وزارت کشور، لوح تقدیر و تندیس مربوطه به دکتر پیمان نوری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک رفاه اهداء شد.

همچنین چندی قبل نیز، از سوی معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی ریاست جمهوری، بانک رفاه برای ششمین سال پیاپی رتبه نخست مشتری مداری را در بین بانکها و بیمه های کشور کسب کرد.

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *