کمکی که جام جهانی به شبکه های اجتماعی می کند

 

جام جهانی فوتبال با تمام جذابیت هایی که دارد ، توانسته علاوه بر جذب مخاطبان بسیار در سراسر دنیا ، به شبکه های اجتماعی نیز رونقی دیگر ببخشد ، می توان این گونه گفت که هر زمان گلی در جام جهانی به ثمر می رسد، توتیتر جشن می گیرد.

به گزارش بانکی دات آی آر ، سایت های اجتماعی زمانی که گلی وارد دروازه می شود با حجم ترافیکی بسیار بالایی مواجه می شوند. به طور مثال زمانی که ژاپن مقابل کامرون به گل رسید ، در هر دقیقه ۲۹۴۰ نفر از سایت توییتر بازدید می کردند، و این در حالی است که به طور متوسط بازدیدکنندگان از این سایت در هر دقیقه ۷۵۰ نفر می باشند.

این افزایش ناگهانی آمار بازدیدکننده ها در مورد گل برزیل به کره شمالی و گل مکزیک به آفریقای جنوبی نیز دیده شده است.

 

توییتر هنوز میزان ترافیک خود بعد از بازی اسلونی و آمریکا را اعلام نکرده است اما به نظر می رسد این بازی نیز با توجه به شرایط خاص خود با استقبال بسیار بالایی مواجه شده باشد.

 

گفتنی است این شرایط در زمان بازی های بسکتبال NBA نیز حاکم است. به طوری که سه شنبه گذشته  زمان بازی لس آنجلس لیکرز و بوستون سلتیک ، 3085 بازدیدکننده در هر دقیقه به ثبت رسیده است.

 

ترافیک بسیار بالای توییتر در زمان بازی های جام جهانی باعث به وجود آمدن برخی مشکلات در خروجی سایت نیز شده است و تحت این شرایط  توییتر پیاده سازی برنامه خود برای بازسازی سایت را تا پایان بازی های جام جهانی به تاخیر انداخته است.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *