گردش کارت و نکاتی جالب درباره‌ی این کارت متفاوت!

 

گردش کارت محصول مشترک بانک گردشگری و باشگاه گردشگری ایرانیان است که مزایایی بیشتر از یک کارت بانکی دارد و بوسیله آن هم می‌توان از خدمات بانکی و هم از خدمات باشگاه استفاده کرد.

 

بانک گردشگری اقدام به ارائه محصول گردش کارت با معرفی جاذبه های گردشگری ویژه هر استان و انتخاب طرح مورد علاقه بر روی کارت نقدی خود کرده است. با افتتاح حساب در بانک گردشگری و دریافت کارتهای فوق، علاوه بر دریافت تخفیفات از مراکز پذیرنده گردش کارت، در جشنواره ویژه مشتریان شرکت کنید .
محصول گردش کارت با تنوع در کارت های بانکی و معرفی نمادین اماکن گردشگری، برای مشتریان محترم ارزش برندینگ را به همراه دارد .
زمان جشنواره : از تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ تا ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ است.

 

جشنواره ویژه مشتریان گردش کارت:
جشنواره فوق در راستای جلب اعتماد و تکریم مشتریان عزیز و آشنایی مشتریان از خدمات گردش کارت بانک گردشگری و افزایش رضایت مندی مشتریان محترم برگزار می شود .
مشتریان هر شعبه نسبت به استفاده از خدمات گردش کارت در خرید سفر، استفاده از مراکز پذیرنده گردش کارت و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک گردشگری می توانند امتیاز کسب کنند. پس از پایان کمپین براساس امتیاز کسب شده جوایز ارزنده زیر به مشتریان محترم تعلق می گیرد .
جایزه:

  • کمک هزینه سفر ایرانگردی به مشتریان برتر
  • بن خرید دوربین عکاسی به مشتریان برتر

جشنواره ویژه مراکز پذیرنده گردش کارت :
بانک گردشگری همچنین در راستای تکریم پذیرندگان گردش کارت اقدام به برگزاری جشنواره در این خصوص کرده است. پذیرندگان محترم با پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه به مشتریان مراجعه کننده امتیازی را کسب کرده و بر اساس امتیاز کسب شده از جوایز ارزنده بانک گردشگری بهره مند می شوند .

گردش‌کارت چه خدماتی به ما می‌دهد؟
با دریافت گردش‌کارت شما می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • امکان صدور گردش کارت با انتخاب طرح هایی از ” جاذبه های گردشگری ایران “
  • بهره مندی از تمام خدمات کارتهای عضو شتاب
  • دریافت جایزه نقدی برای خرید از ۱۵۰۰ مرکز خدمات گردشگری
  • پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه
  • اتصال کارت خود به یک یا چند حساب
  • انتقال وجه از ابزارهای مختلف بانکی ( اینترنت بانک ، همراه بانک ، دستگاه خودپرداز و … )

چگونه می‌توانم گردش کارت دریافت کنم؟
جهت دریافت گردش کارت کافی است به یکی از شعب بانک گردشگری مراجعه و نسبت به افتتاح یکی از حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت اقدام کرده و گردش کارت دریافت کنید.

مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته برای یک کارت ارزشمند!
شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز و 7 روز هفته با شماره تلفن 02123950 تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات و یا سؤالات خود را با کارشناسان این بانک در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

 

 

خدمات بانکی

گردش کارت عضو شبکه شتاب است و تمام امکانات یک کارت بانکی مثل قابلیت برداشت و انتقال وجه ( قابلیت برداشت از خودپردازهای بانک گردشگری تا سقف ۴ میلیون ریال و خودپردازهای سایر بانک‌ها تا سقف 2 میلیون ریال در هر روز)، امکان خرید از پایانه‌های فروش عضو شتاب و فروشندگان اینترنتی و… را دارد.

خدمات باشگاه

امکان دریافت تخفیف در حوزه‌های مختلف گردشگری شامل تورهای ایرانگردی، تورهای خارجی، تورهای طبیعت‌گردی، تورهای زیارتی، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس بین‌شهری، بلیط قطار و رزرواسیون هتل
امکان دریافت تخفیف در حوزه‌های عمومی شامل آموزش، بهداشت، ورزش، بیمه و رستوران
ارائه تسهیلات ویژه سفر تا سقف ۴۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت یک ساله
کسب امتیاز از هر تراکنش جهت شرکت در قرعه‌کشی و کسب جوایز نقدی
استفاده رایگان از خدمات مشاوره جهت برنامه‌ریزی سفر

پس از دریافت گردش کارت حداکثر تا ۲۴ ساعت، نام کاربری و رمز عبورتان برای ورود به سایت باشگاه گردشگری از طریق پیام کوتاه برایتان ارسال خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *